Haku
Viitteet 1-9 / 9
Z-sukupolvi ja brändäys sosiaalisessa mediassa ostokäyttäytymisen hallinnan työkaluna
(2021)
Maailma on jatkuvassa muutoksessa. Erilaiset kehityssuunnat haastavat yrityksien liiketoimintaa, minkä vuoksi yrityksillä on pakottava tarve ajankohtaiselle markkinatiedolle. Yksi näistä edellä mainituista kehityssuunnista ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...
Jälleenmyyjien tukeminen Yritys X:n jakelukanavassa: Brändi yhteistyön perustana
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritys X:lle. Yrityksen toteuttama brändiuudistus oli jalkautettu yrityksen sisäisesti ja sen myötä haluttiin kartoittaa brändin nykytilaa ja tulevaisuuden näkymiä yrityksen ...
Brändi elämäntapana
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka brändi rakentaa itselleen identiteetin hyödyntämällä vaikuttajamarkkinointia. Tavoitteena oli luoda katsaus vaikuttajamarkkinointi-ilmiöön ja käyttää Gymshark-brändiä ...
Huoneistohotelli Lietsun sosiaalisen median seuraajien mielikuva yrityksen brändi-imagosta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa joensuulaiselle majoitusyritys Huoneistohotelli Lietsulle selvitys yrityksen brändin nykytilanteesta. Aiheena oli, millaisena Lietsun sosiaalisen median kanavien seuraajat kokevat ...
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö lanseerausvaiheen brändäyksestä
(2023)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä markkinoinnin asiantuntijana ja yrittäjänä yrityksen lanseerausvaiheen brändäyksen eri osa-alueisiin ja ymmärtää, miten teoria ja käytäntö linkittyvät ...
Aloittelevan artistin brändäys- ja markkinointitoimenpiteet
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten musiikkiuransa alussa oleva artisti pystyy kasvattamaan kuuntelukertojaan Spotifyssa ja YouTubessa ja lisäämään omaa tunnettavuuttaan pääasiassa brändäyksen ja markkinoinnin ...
Brändäyksen elementit suomalaisessa verkkosarjakuvassa
(2023)
Nykyisessä digitaalisen median ja markkinoinnin nopeasti muuttuvassa maailmassa on tärkeää, miten tekijöiden ja töiden näkyvyyttä voi nostaa esiin ja erottua joukosta. Brändäykseen liittyviä elementtejä voi etsiä ja löytää ...
Urheilijan henkilöbrändin arvo markkinoinnissa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan urheilijan henkilöbrändin arvoa markkinoinnissa. Työn tavoitteena oli etsiä kansainvälisten urheilumarkkinointitoimistojen toteuttamista urheilumarkkinoinnin tapaustutkimuksista parhaita ...