Haku
Viitteet 1-10 / 15
Parfyymisarja Princess Sigrid
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalista suunnittelua ja brändäystä. Työ sisältää suunnittelun taustaa varten myös prinsessa Sigrid Eriksdotter Vaasan historiaa sekä lyhyesti parfyymien historiaa. Tavoitteeni on saada ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...
Jälleenmyyjien tukeminen Yritys X:n jakelukanavassa: Brändi yhteistyön perustana
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritys X:lle. Yrityksen toteuttama brändiuudistus oli jalkautettu yrityksen sisäisesti ja sen myötä haluttiin kartoittaa brändin nykytilaa ja tulevaisuuden näkymiä yrityksen ...
Vastuullisuus keinona yrityksen brändin kasvuun
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sitä, miten vastuullisuus vaikuttaa yrityksen kannattavuuteen ja brändiin. Keskeisiä käsitteitä työssä olivat yritysvastuu, vastuullisuusviestintä, markkinointiviestintä ja brändi. Tavoitteena ...
Brändi elämäntapana
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka brändi rakentaa itselleen identiteetin hyödyntämällä vaikuttajamarkkinointia. Tavoitteena oli luoda katsaus vaikuttajamarkkinointi-ilmiöön ja käyttää Gymshark-brändiä ...
Huoneistohotelli Lietsun sosiaalisen median seuraajien mielikuva yrityksen brändi-imagosta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa joensuulaiselle majoitusyritys Huoneistohotelli Lietsulle selvitys yrityksen brändin nykytilanteesta. Aiheena oli, millaisena Lietsun sosiaalisen median kanavien seuraajat kokevat ...
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö lanseerausvaiheen brändäyksestä
(2023)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä markkinoinnin asiantuntijana ja yrittäjänä yrityksen lanseerausvaiheen brändäyksen eri osa-alueisiin ja ymmärtää, miten teoria ja käytäntö linkittyvät ...
Digitaalisten kanavien käyttöopas Ilosaarirockin työntekijöille
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa Joensuussa järjestettävälle Ilosaarirock -festivaalille digitaalisten kanavien käyttöopas. Opinnäytetyön raportin tietoperusta koostuu alan kirjallisuudesta ...
Asiakastyytyväisyys ja brändin mielikuvatutkimus
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saada tietoa Pure Icen asiakkaiden tyytyväisyydestä ja brändin herättämistä mielikuvista sekä palvelun laadusta. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä, asiakkaiden ...
Henkilöbrändin tunnettavuuden kasvattaminen Instagramissa
(2023)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö kuvaa työskentelyäni sisällöntuottajana opiskelijaosuuskunnassa Kuulas Unit. Työni tavoitteena oli luoda kattava kokonaisuus sisällöntuottajan työstä ja selvittää, kuinka henkilöbrändin ...