Haku
Viitteet 1-10 / 53
Z-sukupolvi ja brändäys sosiaalisessa mediassa ostokäyttäytymisen hallinnan työkaluna
(2021)
Maailma on jatkuvassa muutoksessa. Erilaiset kehityssuunnat haastavat yrityksien liiketoimintaa, minkä vuoksi yrityksillä on pakottava tarve ajankohtaiselle markkinatiedolle. Yksi näistä edellä mainituista kehityssuunnista ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vastuullisuuden sekä eettisyyden vaikutus kuluttajan ostopäätökseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa vaikutta-jamarkkinointia sekä sitä, miten vastuullisuus ja eettisyys vaikuttavat kuluttajien osto-päätökseen kyseisen markkinointikeinon näkökulmasta. ...
VAIKUTTAJAMARKKINOINTI SOSIAALISESSA MEDIASSA - OIKEANLAISEN VAIKUTTAJAN VALINTA
(2020)
Vaikuttajamarkkinointi on kasvava nykyaikainen markkinoinnin muoto. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ja selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointia, sekä kuinka yritys valitsee oikeanlaisen vaikuttajan.
Tutkimus ...
Markkinointisuunnitelma HyvänOlonTila-liiketoiminnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma aloittelevalle joensuulaiselle yritykselle, HyvänOlonTilalle. Yritys toimi toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä. Tarkoitus oli luoda yrityksen tarpeisiin ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma Ehta Henkilöstöpalveluille. Ehta Henkilöstöpalvelut on erikoistunut työvoiman vuokraukseen, rekrytointiin ja muihin HR-palveluihin. ...
Markkinointisuunnitelma Spark Joensuulle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma Joensuussa
sijaitsevalle opiskelijayrittäjyysyhteisö Spark Joensuulle. Opinnäytetyö toteutettiin
toiminnallisena opinnäytetyönä ja sen toimeksiantaja oli ...
Markkinointisuunnitelma – Kimmel Goes Studio 54
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva markkinointisuunnitelma Joensuussa sijaitsevan yökerhon, Kimmel Yön tulevalle klubitapahtumalle: Kimmel Goes Studio 54. Tapahtuma on teemoitettu New Yorkissa 1970-luvulla olleen ...
Kulttuurin vaikutus kuluttajien asenteissa – Case: Suomi, Etelä-Korea ja vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa tietoa siitä, kuinka kulttuuri vaikuttaa kuluttajien asenteisiin. Opinnäytetyössä vertaillaan suomalaisten ja eteläkorealaisten korkeakouluopiskelijoiden asenteita vaikuttajia ...
Markkinointikampanjan suunnittelu Nikolai Jäätelöille
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointikampanjan toteutus Nikolai Jäätelöille sekä yrityksen visuaalisen ilmeen yhdistäminen painotuotteissa ja sosiaalisessa mediassa. Tarkoituksena oli suunnitella huomiota herättäviä ja ...
Sosiaalisen median strategia finanssialalla toimivalle Yritys X:lle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median strategia finanssialan B2B-tukipalveluita tuottavalle yritykselle. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona. Strategia toimii yrityksen sosiaalisen median toiminnan ...