Haku
Viitteet 1-10 / 23
Markkinointisuunnitelma HyvänOlonTila-liiketoiminnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma aloittelevalle joensuulaiselle yritykselle, HyvänOlonTilalle. Yritys toimi toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä. Tarkoitus oli luoda yrityksen tarpeisiin ...
Majoituspalveluyrityksen liiketoimintamalli
(2020)
Opinnäytetyössä tehtiin liiketoimintamalli perustettavalle majoituspalveluyritykselle. Opin-näytetyössä etsin vastauksia kysymyksiin kenelle, mitä ja miten sekä pohdin vaihtoeh-toisten lisäpalvelujen tuottamista majoitustoiminnan ...
Äitienpäivän juhlapaketin tuotteistaminen ja testaaminen: case: Huoneistohotelli Lietsu
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda äitienpäivän juhlapaketti Huoneistohotelli Lietsuun myytäväksi. Juhlapaketti on tietylle juhlalle suunnattu palvelupaketti, joka tarjoaa majoituspalvelujen lisäksi ...
Mysteeriteemaisen puzzlepelin kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Game Treatment -dokumentti omalle peli-idealle. Dokumentti sisältää olennaista tietoa pelistä, jota voidaan esitellä mahdolliselle rahoittajalle. Peli on mysteeriteemainen puzzlepeli, ...
Rekrytointi ja perehdyttäminen yrityksen menestystekijänä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää rekrytoinnin ja perehdyttämisen vaikutusta työnantajamielikuvaan. Näkökulmana työssä on hyvin hoidetun rekrytoinnin ja perehdyttämisen kautta yritykselle tuleva positiivinen ...
Digitaalinen B2B-liidien generointi käyttäen CRM-markkinointityökalua
(2023)
Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä kotimaisen teollisen suuryrityksen Yritys X:n kanssa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Yritys X:n kotimaan digitaalisen B2B-liidien generoinnin ja markkinoinnin automaation nykytila ...
Markkinointianalyysi Case Autoa Oy
(2023)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään autokaupanalan markkinaan sekä autokaupan tilastoihin. Opinnäytetyössä luodaan Autoa Oy:lle tilastoja ja analyysejä myynnin tueksi.
Mobiilipelin kehittäminen indie-yrittäjänä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia mobiilipelejä, kehittää oma mobiilipeli ja lopulta myös julkaista se. Opinnäytetyössä keskityttiin siihen, millaista mobiilipelin kehittäminen indie-yrittäjänä on, mitä se vaatii ja ...
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö lanseerausvaiheen brändäyksestä
(2023)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä markkinoinnin asiantuntijana ja yrittäjänä yrityksen lanseerausvaiheen brändäyksen eri osa-alueisiin ja ymmärtää, miten teoria ja käytäntö linkittyvät ...
PK-yritysten toiminnanohjausjärjestelmät Pohjois-Karjalassa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Pohjois-Karjalan alueen pienten ja keskisuurien yritysten toiminnanohjauksen tilaa sekä toiminnanohjaukseen ja sen järjestämiseen liittyvää konsultointi- ja koulutustarvetta. ...