Haku
Viitteet 1-10 / 45
Z-sukupolvi ja brändäys sosiaalisessa mediassa ostokäyttäytymisen hallinnan työkaluna
(2021)
Maailma on jatkuvassa muutoksessa. Erilaiset kehityssuunnat haastavat yrityksien liiketoimintaa, minkä vuoksi yrityksillä on pakottava tarve ajankohtaiselle markkinatiedolle. Yksi näistä edellä mainituista kehityssuunnista ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vastuullisuuden sekä eettisyyden vaikutus kuluttajan ostopäätökseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa vaikutta-jamarkkinointia sekä sitä, miten vastuullisuus ja eettisyys vaikuttavat kuluttajien osto-päätökseen kyseisen markkinointikeinon näkökulmasta. ...
VAIKUTTAJAMARKKINOINTI SOSIAALISESSA MEDIASSA - OIKEANLAISEN VAIKUTTAJAN VALINTA
(2020)
Vaikuttajamarkkinointi on kasvava nykyaikainen markkinoinnin muoto. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ja selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointia, sekä kuinka yritys valitsee oikeanlaisen vaikuttajan.
Tutkimus ...
Markkinointisuunnitelma HyvänOlonTila-liiketoiminnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma aloittelevalle joensuulaiselle yritykselle, HyvänOlonTilalle. Yritys toimi toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä. Tarkoitus oli luoda yrityksen tarpeisiin ...
Sosiaalisen median käytön suunnitelma Joensuun Virta Oy:lle
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median käytön suunnitelma työn toimeksiantajalle eli Joensuun Virta Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä ja käytännönläheinen sosiaalisen median käytön suunnitelma ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma Ehta Henkilöstöpalveluille. Ehta Henkilöstöpalvelut on erikoistunut työvoiman vuokraukseen, rekrytointiin ja muihin HR-palveluihin. ...
Markkinointisuunnitelma Spark Joensuulle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma Joensuussa
sijaitsevalle opiskelijayrittäjyysyhteisö Spark Joensuulle. Opinnäytetyö toteutettiin
toiminnallisena opinnäytetyönä ja sen toimeksiantaja oli ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma kauneusalan yritykselle
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda digitaalinen markkinointisuunnitelma kauneusalan yritykselle. Toimeksiantaja on starttaava yritys, jolle markkinoinnin kehittäminen aloitettiin ihan alusta.
Opinnäytetyön ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen Facebook- ja Instagram-kanaviin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yritykselle digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma Facebook- ja Instagram-tileille. Työ on menetelmältään toiminnallinen opinnäytetyö, jossa käytettiin apuna myös vapaamuotoisia ...
Sosiaalisen median data luottoriskien hallinnassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sosiaalisen median datan hyödyntämistä luottoriskien hallinnassa sekä arvioida sosiaalisen median datan luotettavuutta. Tutkimuksessa selvitettiin sosiaalisen median käyttöä koskevia ...