Haku
Viitteet 1-10 / 24
Graafinen ohjeisto ja toteutus sosiaalisen median kanaviin Red Carpet -festivaalille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa graafinen ohjeisto Hyvinkäällä järjestettävälle Red Carpet -festivaalille. Ohjeiston tarkoituksena on toimia työkaluna organisaation sisäisessä ja ulkoisessa ...
Artistibrändit vaikuttajamarkkinoinnissa
(2019)
The focus of this thesis is to study what roles artist brands have in influencer marketing and how they are used by different known Finnish brands. Study goes through the whole process from idea to post-processing the ...
Viestinnän suunnittelijana kiinteistönvälitysyrityksessä
(2021)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tarkoituksena on seurata työtehtäviäni
viestinnän suunnittelijana kiinteistönvälitysalan yrityksessä sekä kehittää osaamistani
erilaisissa työtehtävissä. Opinnäyteyössä kuvataan ...
Markkinointikampanjan suunnittelu Nikolai Jäätelöille
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointikampanjan toteutus Nikolai Jäätelöille sekä yrityksen visuaalisen ilmeen yhdistäminen painotuotteissa ja sosiaalisessa mediassa. Tarkoituksena oli suunnitella huomiota herättäviä ja ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen Korisliigajoukkueiden markkinoinnissa
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia sosiaalisen median käyttöä urheilumarkkinoinnissa. Työssä on keskitytty koripalloon ja tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisen koripallon pääsarjatason eli Korisliigan joukkueet ...
Digimarkkinoinnin edistäminen Karelian kansainvälisessä haussa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digimarkkinoinnin edistämistä Karelian kansainvälisessä haussa 2021. Opinnäytetyössä selvitetään, mitä digimarkkinoinnin keinoja Kareliaan kohdistuvassa yhteishakuun liittyvässä markkinoinnissa ...
Jipon sosiaalisen median videomarkkinoinnin kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyömme aiheena oli tutkia, miten joensuulainen jalkapalloseura Jippo voisi kehittää seuran sosiaalisen median sisältöä ja ennen kaikkea videomarkkinointia. Pienseuran haasteena ovat pienet resurssit, joita pitäisi ...
Lyhytelokuvakanavan konseptointi: Limbic Shot-lyhytelokuvakanavan sisältöstrategia ja kaupallistaminen
(2021)
Lyhytelokuva on hävinnyt kokonaan alkuperäiseltä esityspaikaltaan elokuvateattereista ja katsojat ovat löytäneet uusia tapoja kuluttaa ja viettää aikaansa. Videopalvelu YouTube on kasvanut merkittäväksi sosiaalisen median ...
Kuvakonseptin suunnittelu Pitokärjen sosiaalisille medioille
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee kuvakonseptin laatimista Karabi Oy:n omistaman Pitokärjen (juhla-, kokous-, ja seminaaritila) sosiaalisille medioille. Kuvakonseptia laatiessa tutkittiin yrityksen sosiaalisen median käyttöä ja ...
Videosisällön tuotanto TikTokiin
(2023)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä käsitellään videosisällön tuotantoa sosiaalisen mediapalvelu TikTokissa. Prosessin pääkysymyksenä toimii se, että mitä tietoa tarvitaan, kun lähdetään työstämään sisältöä TikTokiin. ...