Haku
Viitteet 1-6 / 6
Markkinointisuunnitelma - Case: TuutSie
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toiminnallinen markkinointisuunnitelma TuutSie-yritykselle. Markkinointisuunnitelma avustaa yritystä markkinointitoimenpiteiden ja verkkotyökalujen kanssa. TuutSie on aloittava yritys, ...
Yrityksen verkkosivujen hakukoneoptimointi
(2021)
Opinnäytetyön aihe oli yrityksen verkkosivujen hakukoneoptimointi ja mainonta sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyössä käytettiin pohjana verkkosivuille tehdyille muutoksille Googlen tarjoamaa dokumentaatiota verkkosivun ...
Kiteen kaupungin sosiaalisen median viestinnän kehittäminen : osallisuuden lisääminen viestinnässä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa Kiteen kaupungin sosiaalisen median viestinnän
nykytilaa sekä koostaa keinoja toteuttaa vuorovaikutuksellisempaa ja osallistavampaa
viestintää. Tehtävänä on kartoituksen jälkeen ...
Ruutuaika – mitä se on ja miten se meihin vaikuttaa? : oppimateriaali Kummun alakoulun terveystunneille
(2022)
Erilaiset älylaitteet, sosiaalinen media ja pikaviestimet tavoittavat lähes kaikki lapset ja nuoret. Nykypäivän ahkera digitaalisen median käyttö on kuitenkin vähentänyt lasten liikuntaan, ulkoiluun, opiskeluun ja lukemiseen ...
Suomalaisten kansainvälinen jalkapallomatkailu
(2023)
Opinnäytetyössä selvitettiin kyselyn avulla suomalaisten kiinnostusta kansainväliseen jalkapallomatkailuun. Kysely suunnattiin JukNic Media Oy:n hallinnoiman jalkapallomedian Byyrin seuraajille. Tuloksien ja palautteen ...
Mainoselementit Facebookin syötteen kuvamainoksessa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan Facebookin syötteen kuvamainosten suunnittelua ja niiden eri elementtejä ja osia. Työn tavoitteena on antaa työkaluja ja ajatuksia mainonnan toteuttamiseen Facebookissa yhdessä yleisimmin ...