Haku
Viitteet 1-10 / 11
Graafinen ohjeisto ja toteutus sosiaalisen median kanaviin Red Carpet -festivaalille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa graafinen ohjeisto Hyvinkäällä järjestettävälle Red Carpet -festivaalille. Ohjeiston tarkoituksena on toimia työkaluna organisaation sisäisessä ja ulkoisessa ...
Artistibrändit vaikuttajamarkkinoinnissa
(2019)
The focus of this thesis is to study what roles artist brands have in influencer marketing and how they are used by different known Finnish brands. Study goes through the whole process from idea to post-processing the ...
Kuvakonseptin suunnittelu Pitokärjen sosiaalisille medioille
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee kuvakonseptin laatimista Karabi Oy:n omistaman Pitokärjen (juhla-, kokous-, ja seminaaritila) sosiaalisille medioille. Kuvakonseptia laatiessa tutkittiin yrityksen sosiaalisen median käyttöä ja ...
Huoneistohotelli Lietsun sosiaalisen median seuraajien mielikuva yrityksen brändi-imagosta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa joensuulaiselle majoitusyritys Huoneistohotelli Lietsulle selvitys yrityksen brändin nykytilanteesta. Aiheena oli, millaisena Lietsun sosiaalisen median kanavien seuraajat kokevat ...
Yrityksen tunnettuuden kehittäminen digitaalisen markkinoinnin keinoin
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten sosiaalinen media ja digitaalinen markkinointi vaikuttavat yrityksen tunnettuuteen. Lisäksi haluttiin selvittää, mitkä toimet sosiaalisessa mediassa ja eri digitaalisen markkinoinnin ...
Digitaalisten kanavien käyttöopas Ilosaarirockin työntekijöille
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa Joensuussa järjestettävälle Ilosaarirock -festivaalille digitaalisten kanavien käyttöopas. Opinnäytetyön raportin tietoperusta koostuu alan kirjallisuudesta ...
Henkilöbrändin tunnettavuuden kasvattaminen Instagramissa
(2023)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö kuvaa työskentelyäni sisällöntuottajana opiskelijaosuuskunnassa Kuulas Unit. Työni tavoitteena oli luoda kattava kokonaisuus sisällöntuottajan työstä ja selvittää, kuinka henkilöbrändin ...
Miten sijoitustuotteita markkinoidaan digitaalisesti?: pankkien digimarkkinointi sijoitustuotteiden osalta brändin ja lainsäädännön näkökulmasta
(2022)
Sijoittamisesta on tullut trendikästä myös keskivertokuluttajien keskuudessa, minkä vuoksi finanssialan yritykset ovat panostaneet sijoitustuotteidensa digimarkkinointiin, jossa hyödynnetään aktiivisesti muun muassa yrityksen ...
Brändäyksen elementit suomalaisessa verkkosarjakuvassa
(2023)
Nykyisessä digitaalisen median ja markkinoinnin nopeasti muuttuvassa maailmassa on tärkeää, miten tekijöiden ja töiden näkyvyyttä voi nostaa esiin ja erottua joukosta. Brändäykseen liittyviä elementtejä voi etsiä ja löytää ...
Sosiaalinen media osana digimarkkinointia
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia ja miten sitä on mahdollista hyödyntää yrityksissä. Tarkemmin perehdytään sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen mediaan. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan ...