Haku
Viitteet 1-10 / 21
Z-sukupolvi ja brändäys sosiaalisessa mediassa ostokäyttäytymisen hallinnan työkaluna
(2021)
Maailma on jatkuvassa muutoksessa. Erilaiset kehityssuunnat haastavat yrityksien liiketoimintaa, minkä vuoksi yrityksillä on pakottava tarve ajankohtaiselle markkinatiedolle. Yksi näistä edellä mainituista kehityssuunnista ...
Markkinointisuunnitelma HyvänOlonTila-liiketoiminnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma aloittelevalle joensuulaiselle yritykselle, HyvänOlonTilalle. Yritys toimi toimeksiantajana tässä opinnäytetyössä. Tarkoitus oli luoda yrityksen tarpeisiin ...
Sosiaalisen median käytön suunnitelma Joensuun Virta Oy:lle
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median käytön suunnitelma työn toimeksiantajalle eli Joensuun Virta Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä ja käytännönläheinen sosiaalisen median käytön suunnitelma ...
Markkinointisuunnitelma – Kimmel Goes Studio 54
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimiva markkinointisuunnitelma Joensuussa sijaitsevan yökerhon, Kimmel Yön tulevalle klubitapahtumalle: Kimmel Goes Studio 54. Tapahtuma on teemoitettu New Yorkissa 1970-luvulla olleen ...
Viestinnän suunnittelijana kiinteistönvälitysyrityksessä
(2021)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tarkoituksena on seurata työtehtäviäni
viestinnän suunnittelijana kiinteistönvälitysalan yrityksessä sekä kehittää osaamistani
erilaisissa työtehtävissä. Opinnäyteyössä kuvataan ...
Kulttuurin vaikutus kuluttajien asenteissa – Case: Suomi, Etelä-Korea ja vaikuttajamarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa tietoa siitä, kuinka kulttuuri vaikuttaa kuluttajien asenteisiin. Opinnäytetyössä vertaillaan suomalaisten ja eteläkorealaisten korkeakouluopiskelijoiden asenteita vaikuttajia ...
Sosiaalisen median strategia finanssialalla toimivalle Yritys X:lle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median strategia finanssialan B2B-tukipalveluita tuottavalle yritykselle. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona. Strategia toimii yrityksen sosiaalisen median toiminnan ...
Sosiaalinen media osana ravintolan markkinointia
(2021)
Opinnäytetyön tuotoksena toteutettiin toimiva sosiaalisen median markkinoinnin sisältövuosisuunnitelma eli vuosikello. Toimeksiantajana opinnäytetyöllä oli Iisalmessa Original Sokos Hotel Koljonvirran yhteydessä sijaitseva ...
Digimarkkinoinnin edistäminen Karelian kansainvälisessä haussa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digimarkkinoinnin edistämistä Karelian kansainvälisessä haussa 2021. Opinnäytetyössä selvitetään, mitä digimarkkinoinnin keinoja Kareliaan kohdistuvassa yhteishakuun liittyvässä markkinoinnissa ...
VUOSIKELLO SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTIIN 360FINLAND OY:LLE
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajayritykselle, eli 360Finland Oy:lle markkinoinnin vuosikello helpottamaan ja sujuvoittamaan markkinointia ympäri-vuotisesti. Toimeksiantaja haluaa kohdentaa markkinointiaan ...