Haku
Viitteet 1-6 / 6
LAPSEN OSAAMINEN JA VAHVUUDET NÄKYVÄKSI POSITIIVISEN CV:N AVULLA: TIETOPAKETTI VARHAISKASVATTAJILLE
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee positiivisen pedagogiikan ja pedagogisen dokumentoinnin työmenetelmiä sekä positiivista CV:tä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli teoriatiedon avulla vahvistaa varhaiskasvatushenkilöstön ...
"Hienoa, sinulla on jo toinen sukka jalassa!" Varhaiskasvattajien kokemuksia positiivisesta pedagogiikasta
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa tietoa positiivisen pedagogiikan merkityksestä varhaiskasvatuksessa. Työssä käytettiin laadullista eli kvalitatiivista tutkimusmenetelmää. Aineisto kerättiin teemahaastattelemalla ...
Luonteenvahvuudet päiväkodin arjessa
(2019)
Toiminnallinen opinnäytetyömme käsittelee positiivista pedagogiikkaa, luonteenvahvuuksia sekä hyvän huomaamista varhaiskasvatuksen arjessa. Toimeksiantajanamme toimi Kiteen kaupungin varhaiskasvatus. Opinnäytetyömme ...
LASTEN SUPERSYDÄNKORTIT - Myönteisten vuorovaikutustaitojen ja hyvinvoinnin tukeminen varhaiskasvatuksessa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli mahdollistaa varhaiskasvatuksen oppimisympäristöön myönteisiä vuorovaikutushetkiä, jotka tukevat lasten tunne- ja vuorovaikutustaitoja, hyvinvointia sekä myönteisyyttä itseään ja toisia ...
Positiivinen pedagogiikka varhaiskasvatuksessa huoltajien näkökulmasta
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää huoltajien käsityksiä ja kokemuksia positiivisesta pedagogiikasta varhaiskasvatuksessa. Opinnäytetyön tutkimustehtävänä oli selvittää, miten Niinivaaran vuoropäiväkodin huoltajat ...
Positiivisen pedagogiikan rooli lasten tunnetaitojen tukemisessa varhaiskasvatuksessa
(2024)
Positiivinen pedagogiikka varhaiskasvatuksessa on pedagogiikan suuntaus, jossa painotetaan lapsen omia vahvuuksia sekä voimavarojen löytämistä ja hyödyntämistä. Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli saada selville, millainen ...