Haku
Viitteet 1-10 / 10
ULKOISTETUN YALE-KULUTTAJATUEN YHTEISTYÖN KEHITTÄMINEN JA PALVELUN LAADUN VARMISTAMINEN ASIAKASYMMÄRRYKSEN POHJALTA
(2020)
Tuotteet ja palvelut eivät enää yksistään riitä takaamaan onnistunutta asiakaskokemusta. Entistä valistuneempi asiakaskunta haastaa yritykset erottautumaan kilpailijoista muilla tavoin. Aidosti asiakaskeskeisyyteen ja ...
Asiakaskeskeisyyden kehittäminen yrityksen kehitystiimissä
(2019)
Tämän päivän asiakkaat vaativat yhä parempia asiakaskokemuksia. Hyvä asiakaskokemus ei synny itsestään, vaan vaatii taustalleen asiakaskeskeisyyteen panostavan yrityksen. Siiloutumista tapahtuu yrityksen organisoituessa ...
TAPAHTUMANHALLINTAJÄRJESTELMÄN RAKENTAMINEN: Pointin tarina
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli havainnollistaa, kuinka suomalaisessa palvelukeskuksessa rakennettiin uusi tapahtumanhallintajärjestelmä palvelumuotoilun keinoja hyödyntäen. Uudella järjestelmällä oli keskeinen rooli ...
Kansaneläkelaitoksen sisäisen yhteistyön kehittäminen asiakaskokemuksen parantamiseksi
(2021)
Asiakaskokemus ja sen kehittäminen ovat merkittävässä roolissa yrityksen menesty-misen kannalta yrityksen toimialasta riippumatta. Asiakaskokemukseen vaikuttavat monet asiat yrityksen strategiasta aina toimintaan ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen Pohjois-Karjalan Osuuspankissa
(2020)
Finanssialan murros haastaa perinteisiä pankkialan toimijoita. Digitalisaatio on muuttanut vahvasti pankkiasiointia viimeisen vuosikymmenen aikana ja tulevaisuudessa finanssialalla tullaan näkemään myös uusia kilpailijoita, ...
ASIAKASLÄHTÖISYYS VALTAKUNNALLISEN VARUSMIESTEN ERITYISTEHTÄVÄHAKUPROSESSIN KEHITYKSESSÄ PUOLUSTUSVOIMISSA
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka Puolustusvoimien valtakunnallista erityistehtävähakuprosessia voidaan kehittää. Opinnäytetyössä kehittämiskohteet tunnistettiin ja niihin etsittiin ratkaisuja ...
Asiakaskohtainen valvonta hyvän asiakaskokemuksen turvaajana ikääntyneiden ostoasumispalveluissa
(2023)
Asiakaskohtainen valvonta ikääntyneiden ostoasumispalveluissa on osa hyvinvointialueiden valvontavastuun kokonaisuutta. Asiakaskohtaisen valvonnan toteuttamiselta on puuttunut vakioitu kirjallinen toimintamalli eikä sitä ...
Hakijakokemuksen kehittäminen Siun soten rekrytoinneissa - Case kesätyörekrytointi
(2023)
Hyvä hakijakokemus on yksi Siun soten rekrytointiyksikön keskeisistä tavoitteista ja rekrytoinnin onnistuminen on Siun soten strategiassa kirjattu yhdeksi kriittisistä menestystekijöistä. Sujuva rekrytointiprosessi ja hyvä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen digitukea annettaessa
(2023)
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palveluiden asiakaslähtöisyys ovat nousseet keskeisiksi teemoiksi yritysten ja julkishallinnon organisaatioiden strategioissa. Mitä helpompikäyttöisiä palvelut ovat, sitä enemmän niitä ...
Asiakaskokemukset etäyhteyden käyttöönottamisessa kotihoidossa
(2023)
Tiivistelmä
Suomen väestörakenteen muutoksen myötä ikääntyneiden määrän suhde työikäisiin lisääntyy. Muutos edellyttää olemassa olevien sote-palveluiden tarkastelua ja kehittämistä. Lain edellyttämänä kuntien on ...