Haku
Viitteet 1-10 / 15
Kokemuksellisen yksinäisyyden ehkäisy järjestölähtöisesti yli 65-vuotiailla miehillä
(2020)
Yksinäisyyden kokeminen on suuri ja vaikea ongelma monille ikäihmisille. Se aiheuttaa terveyshaittoja ja lisää palvelujen tarvetta. Ikäihmisten, heitä kohtaavien yhteisöjen ja koko yhteiskunnan kannalta on tärkeää, että ...
TAPAHTUMANHALLINTAJÄRJESTELMÄN RAKENTAMINEN: Pointin tarina
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli havainnollistaa, kuinka suomalaisessa palvelukeskuksessa rakennettiin uusi tapahtumanhallintajärjestelmä palvelumuotoilun keinoja hyödyntäen. Uudella järjestelmällä oli keskeinen rooli ...
ASIAKASLÄHTÖISEN PALVELUN KEHITTÄMINEN PALVELUMUOTOILUN AVULLA- Kotiin vietävät mielenterveyspalvelut Tukikievarissa
(2021)
Kolmannen sektorin rooli palvelujen tuottajana on noussut julkisten palvelujen rinnalle ja se korostuu myös tulevaisuudessa. Haasteina ovat palveluntuottajien roolien ja toimintaympäristön jatkuvat muutokset sekä niihin ...
Palvelumuotoilun keinoilla parempaan laatuun -case Original Sokos Hotel Kimmel kokouspalvelut
(2020)
Tiivistelmä
Palveluilla ja niiden tuottamisella on merkittävä rooli niin maailman – kuin Suomen taloudessa. Suomessa palveluiden osuus on jatkuvassa kasvussa ollen jo 70 % bruttokansantuotteestamme. Pelkkä sujuva ...
Vastaanottopalvelujen ajanvarauksen muutos- ja peruutuskäytäntöjen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää terveydenhuollon vastaanottopalvelujen ajanvarauksen muutos- ja peruutuskäytäntöjä ehdottaen niihin tarvittavia muutoksia peruuttamattomien ja käyttämättömien vastaanottokäyntien ...
Palveluiden ja toiminnan kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case Itä-Suomen Liikuntaopisto ja sen fysikaalinen hoitolaitos
(2022)
Työelämän jatkuva muutos edellyttää kehittymiskykyä ja muutosvalmiutta siinä toimivilta organisaatioilta. Organisaatioiden toiminnassa korostuvat erityisesti toiminnan ketteryys, muutosvalmius, kyky nopeaan muutokseen ja ...
Sähköisten terveyspalvelujen käytön lisääminen palvelumuotoilun menetelmin: ikääntyneiden tukeminen Maisan, Omakannan, Terveyskylän ja Omaolon käytössä
(2021)
Sähköisten palvelujen määrä on lisääntynyt viime vuosina terveydenhuollossa. Tämä haastaa erityisesti iäkkäämmät kansalaiset, joita tulisi tukea näiden uusien palvelu-muotojen käytössä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli ...
Täsmävalmennus-palvelukonsepti: Luotsi Joensuun valmennus- ja rekrytointipalvelu
(2022)
Tämä opinnäytetyö kuvaa palvelumuotoilun keinoin toteutettua kehittämisprosessia, jonka lopputuloksena toteutettiin Joensuun työllisyyspalveluiden Luotsi Joensuu- hankkeen Täsmävalmennus-palvelukonseptin suunnittelu ja ...
Asiakkaiden näköinen kirjasto : palvelumuotoilemalla kohti uudistuvaa lähikirjastoa
(2022)
Palvelumuotoilu on tapa kehittää palveluja asiakaskeskeisesti. Palvelumuotoiluprosessissa kasvatetaan asiakasymmärrystä ja palveluista tehdään asiakkaille houkuttavia, helppokäyttöisiä ja elämyksellisiä. Palvelumuotoilun ...
Aidosti asiakkaan asialla-palvelumuotoilu kehittämishankkeen työkalupakkina
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin Joensuun seudun nuorisoasuntoyhdistys ry:n sekä Kuopion seudun nuorisoasunnot ry:n SOMA-hankkeessa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää
hankkeen vertaisryhmä- ja yksilöasiakastoimintaa. ...