Haku
Viitteet 1-9 / 9
Työyhteisön sisäisen viestinnän kehittäminen kokeilevan kehittämisen keinoin
(2019)
Viestintä on informaation vaihdantaa lähettäjän ja vastaanottajan välillä eri kanavia käyttäen. Se on tapa ajatella asioista, halua kommunikoida, avoimuutta, kehittämistä, asioiden konkretisoimista ja johtamista. Sisäisen ...
Ostolaskujen käsittelyyn liittyvän viestinnän kehittämisellä tehokkuutta ja laatua menojen käsittelyprosessiin
(2019)
Tiivistelmä
Puolustusvoimien palvelukeskus perustettiin 1.1.2015 Puolustusvoimauudistuksen yhteydessä ja sinne keskitettiin puolustusvoimatasoisesti mm. menojen käsittely. Yli sadantuhannen ostolaskun käsitteleminen ...
Muutosjohtamisen ja viestinnän keinoja esimiestyötä helpottamaan Siun sote organisaatiossa
(2020)
Suomen sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmä on historiansa suurimmassa muutoksessa. Pitkään jatkunut sotevalmistelutyö on tällä hetkellä tauolla. Johtaminen korostuu muutoksen valmisteluissa ja myös lähijohtajille asetetaan ...
Asiantuntijan sisäilmaviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata sisäilmaviestinnän keskeisimmät haasteet erityisesti teknisen asiantuntijan näkökulmasta sekä koota viestinnän teorian tukemana kehittämistoimenpiteitä haasteiden selättämiseen.
...
Honkalampi-konsernin sisäisen viestinnän kehittäminen
(2021)
Työyhteisöviestintä on kehittynyt viime aikoina valtavasti. Viestinnän sisältöjen lisäksi tulee hallita hyvin monenlaisia viestinnän tapoja, välineitä ja foorumeita. Onnistuneella sisäisellä viestinnällä voidaan rakentaa ...
Henkilöstöviestintä hajautetussa organisaatiossa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata, miten tärkeää onnistunut henkilöstöviestintä on työn tekemiselle ja organisaation toiminnalle. Henkilöstöviestintä on organisaation johdon viestintää henkilöstölle työhön liittyvistä ...
Sisäisen asiakaspalvelun kehittäminen hybridijohtamisen maailmassa: keskisuuren teknologiateollisuuden yrityksen toiminnassa
(2022)
Kommunikaatiotarpeet liiketalouden alalla ovat muuttuneet dramaattisesti maailmanlaajuisen pandemian myötä. Joudumme uudelleen määrittämään, mikä on korrekti tapa kommunikoida yrityksen sisällä ja miten voimme ottaa kaikki ...
Etäjohtamisen kehittäminen Siun sotessa henkilöstön näkökulma huomioiden
(2022)
Etäjohtamista on ollut terveydenhuollossa jo aikaisemminkin, mutta maailmanlaajuinen koronaviruspandemia lisäsi etätyön tekemistä ja etäjohtamista merkittävästi. Osalle etäjohtajista etäjohtamisen erityispiireet ovat ...
Sisäinen viestintä ja johtaminen hybridimallissa
(2023)
Hybridityöstä on tullut uusi normaali ja työelämä muuttunut pysyvästi, kun töitä tehdään sekä etä- että lähityönä. Työelämän nopea muutos on aiheuttanut erilaisia haasteita viestinnälle ja johtamiselle, sillä töitä ei enää ...