Haku
Viitteet 1-5 / 5
Graafinen ohjeisto ja toteutus sosiaalisen median kanaviin Red Carpet -festivaalille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa graafinen ohjeisto Hyvinkäällä järjestettävälle Red Carpet -festivaalille. Ohjeiston tarkoituksena on toimia työkaluna organisaation sisäisessä ja ulkoisessa ...
Artistibrändit vaikuttajamarkkinoinnissa
(2019)
The focus of this thesis is to study what roles artist brands have in influencer marketing and how they are used by different known Finnish brands. Study goes through the whole process from idea to post-processing the ...
Markkinointikampanjan suunnittelu Nikolai Jäätelöille
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointikampanjan toteutus Nikolai Jäätelöille sekä yrityksen visuaalisen ilmeen yhdistäminen painotuotteissa ja sosiaalisessa mediassa. Tarkoituksena oli suunnitella huomiota herättäviä ja ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen Korisliigajoukkueiden markkinoinnissa
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia sosiaalisen median käyttöä urheilumarkkinoinnissa. Työssä on keskitytty koripalloon ja tavoitteena oli selvittää, miten suomalaisen koripallon pääsarjatason eli Korisliigan joukkueet ...
Jipon sosiaalisen median videomarkkinoinnin kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyömme aiheena oli tutkia, miten joensuulainen jalkapalloseura Jippo voisi kehittää seuran sosiaalisen median sisältöä ja ennen kaikkea videomarkkinointia. Pienseuran haasteena ovat pienet resurssit, joita pitäisi ...