Haku
Viitteet 1-10 / 263
3D-tulostuksen alkuvaiheen suunnittelu
(2019)
3D-tulostamisen suosion kasvu sekä valmistustekniikan kehitys on vaikuttanut suunnitelmallisen työn osuuteen merkittävästi. Suunnittelijalla on mahdollisuus valita eri työtavoista aloittaessaan omaa mallintamisprosessia, ...
Mobiilipeli ilman koodaustaitoja
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee sitä, miten mobiilipelin voi nykyään suunnitella täysin
ilman koodaustaitoja. Opinnäytetyön alussa kerrotaan videopelien historiasta ja siitä,
millainen on pelialan nykyinen tilanne Suomessa. ...
Tunnelman luominen videoon värimäärittelyllä
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee värien käyttöä onnistuneessa värimäärittelyssä sekä tunnelman luomista videoon värimäärittelyllä. Työssä värimäärittely sisältää kuvankäsittelyn ja siihen vaikuttavia tekijöitä tuotannon alusta asti. ...
Käsinmaalatun 3D-hahmon suunnittelu ja luominen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella ja valmistaa Seepia Gamesille pelikäyttöön soveltuva käsinmaalattu 3D-hahmo, jonka käyttötarkoituksena on erilaisten 3Dassettien myyntiin suuntautuvat nettikaupat. Selitän ...
Artistibrändit vaikuttajamarkkinoinnissa
(2019)
The focus of this thesis is to study what roles artist brands have in influencer marketing and how they are used by different known Finnish brands. Study goes through the whole process from idea to post-processing the ...
Uuden työntekijän oppaan visuaalisuus ja taitto
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee uuden työntekijän oppaan taittoprosessia. Toimeksianto on uuden työntekijän oppaan visualisointi Lahtinen & Mantere Oy -nimiselle mainostoimistolle. Toimeksianto toteutettiin työpaikalla ...
Verkkokaupan visuaalinen suunnittelu
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkokaupan visuaalista suunnittelua. Työn tavoitteena on selkeyttää visuaalisen suunnittelun peruselementtejä ja toimia tietopakettina yrittäjille, jotka toteuttavat verkkokauppansa itse. ...
Valokuvaamon arkea huhtikuusta heinäkuuhun
(2019)
Tämä opinnäytetyö kertoo ja kuvaa kirjoittajan työntekoa ja sen kautta kehittymistä ajanjaksolla 12.4.2019−11.7.2019 mikkeliläisessä KuvaMatti-valokuvausliikkeessä.
Työpäiväkirja kertoo liikkeen arjesta, sen vaihtelevista ...
Mistaken identity: näkökulmia väärän identiteetin teemaan komediaelokuvassa
(2019)
Opinnäytetyöni käsittelee toisena esiintymisen tai väärin ymmärretyn identiteetin teemaa Hollywood-valtavirtakomediassa 1980-luvulta tähän päivään. Englannin kielessä ilmiöstä käytetään termiä mistaken identity, mutta ...
Pelisuunnitelma mobiilipelille Purrfect pursuit
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella pelisuunnitelma mobiilipeliä varten. Pelisuunnitelma tehtiin vain opinnäytetyötä varten. Tavoitteenani oli kehittyä pelisuunnittelijana ja saada aikaiseksi pelisuunnitelma ...