Haku
Viitteet 1-6 / 6
Levin Iglut: Kauden pidentämisen kiinnostavuus
(2019)
Opinnäytetyön aiheena on Levin Iglujen kesä- ja syyskauden kiinnostavuuden selvitys sekä kehittäminen. Tiedonhankintaan käytettiin kyselyä, joka lähetettiin Levin Iglujen kansainvälisille yhteistyökumppaneille. Aiheeseen ...
E-commerce in the Outbound Travel Sector of Russia
(2019)
Information technologies play a significant role in business. The Internet as a global information system provides an effective communication inside a business and the external environment. Technological progress plays ...
Opaspaketti kiinalaisista matkailijoista
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli koostaa kattava tietopaketti kiinalaisista matkailijoista suomalaisille matkailualan yrittäjille. Tavoitteena oli auttaa matkailualan yrittäjiä ymmärtämään kiinalaisten matkailijoiden ...
Ympäristötietoisuuden vaikutus suomalaisten matkailuun
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää lisääntyneen ympäristötietoisuuden vaikutuksia suomalaisten matkailuun ja matkailutottumuksiin. Näitä tuloksia verrataan matkailualan opiskelijoille suunnatusta kyselystä saatuihin ...
Suomen kansainvälinen matkailumarkkinointi yhteistyöhankkeissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisin keinoin Suomea markkinoidaan kansainvälisille matkailijoille valittujen yhteistyöhankkeiden näkökulmasta. Yhteistyöhankkeet valikoituivat tämän selvityksen aiheeksi ...
Suomalaisten matkailuhankkeiden tulostenseurannan mallityökalun kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää matkailuhankkeiden tulostenseurannan mallityökalua. Työkalussa tulisi esille päättyneiden hankkeiden tulokset, tuotokset, hyvät käytänteet sekä onnistuneet ja epäonnistuneet ...