Haku
Viitteet 1-7 / 7
Ikäystävällinen yritys : Senioriasiakkaat tulevat!
(Karelia-ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämä kirja on kirjoitettu yrityksille, joiden asiakaskunnassa on – tai varsinkin voisi olla – yhä enemmän senioriasiakkaita. Tavoitteena on vahvistaa yritysten ikäystävällisyyttä. Ikäymmärrystä tarvitaan yrityksissä ...
Ikäosaamisen askelmerkit : Muutostalkoisiin Pohjois-Karjalassa!
(Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)
Julkaisu syventää ajankohtaista ikäosaamisen käsitettä ja tuo ilmiölle konkreettista sisältöä. Ikäosaaminen ymmärretään
sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten tietotaidoksi ikään ja ikääntymiseen liittyvistä ilmiöistä. ...
Ikäosaava yritys : Ikäosaamista pohjoiskarjalaiseen asiakaspalveluun
(Karelia-ammattikorkeakoulu, 2013)
Väestön ikääntyminen muuttaa maailmaa. Vuonna 2020 Pohjois-Karjalan väestöstä ennakoidaan liki kolmanneksen olevan yli 65-vuotiaita. Väestön ikääntyminen on hyvinvointivaltion mainio saavutus. Ikääntymiseen ja ikäihmisiin ...
Terveisiä Ikä-Suomesta!
(Karelia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Julkaisuun on koottu Sanomalehti Karjalaisessa maalis-toukokuussa 2015 julkaistut Ikä-Suomesta -kolumnisarjan kolumnit. Kolumnisarjaan on valittu ikääntyvän Suomen tulevaisuuden ja ikäosaamisen kehittämisen kannalta keskeisiä ...
Ikä! : Moninainen ikäosaaminen
(2014)
Ikäosaaminen on ikääntymiseen ja sen yhteiskunnallisiin, yhteisöllisiin ja yksilöllisiin vaikutuksiin liittyvää osaamista. Ikäosaaminen koskettaa koko yhteiskuntaa, ja sitä tarvitaan kaikkialla, missä ollaan tekemisissä ...
Ikäsyrjästä : Puheenvuoroja ikäosaamisesta
(Karelia-ammattikorkeakoulu, 2014)
Ikäosaaminen on Pohjois-Karjalan valtti. Maakunnasta löytyy koulutusta, käytännön kehittämistyötä ja ikäihmisten omaa aktiivisuutta - ikäosaamista. Tämä julkaisu on katsaus ikäosaamisen tiimoilta käytyyn keskusteluun sanoma- ...
Check Marks for the Knowledge of Ageing : Working for a Change in North Karelia!
(North Karelia University of Applied Sciences, 2012)
This publication analyses the topical concept of knowledge of ageing and invests the phenomenon with concrete content. The knowledge of ageing is a strong term that communicates positive opportunities. In North Karelia, ...