Haku
Viitteet 1-10 / 32
Kuhmon museon museoesitteiden visuaalinen ja sisällöllinen suunnittelu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Kuhmon museon Talvisotamuseolle ja
Tuupalan museolle visuaalisesti ja sisällöllisesti yhtenäiset, houkuttelevat ja informoivat
museoesitteet laadullisen tutkimuksen avulla. ...
Markkinointisuunnitelma Kukkakauppa Leinikille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma joensuulaiselle Kukkakauppa Leinikille. Tavoitteena oli kartoittaa yrityksen nykytilanne sekä löytää uusia työkaluja yritysmarkkinoinnin kehittämiseen. ...
Parfyymisarja Princess Sigrid
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalista suunnittelua ja brändäystä. Työ sisältää suunnittelun taustaa varten myös prinsessa Sigrid Eriksdotter Vaasan historiaa sekä lyhyesti parfyymien historiaa. Tavoitteeni on saada ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vastuullisuuden sekä eettisyyden vaikutus kuluttajan ostopäätökseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa vaikutta-jamarkkinointia sekä sitä, miten vastuullisuus ja eettisyys vaikuttavat kuluttajien osto-päätökseen kyseisen markkinointikeinon näkökulmasta. ...
VAIKUTTAJAMARKKINOINTI SOSIAALISESSA MEDIASSA - OIKEANLAISEN VAIKUTTAJAN VALINTA
(2020)
Vaikuttajamarkkinointi on kasvava nykyaikainen markkinoinnin muoto. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ja selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointia, sekä kuinka yritys valitsee oikeanlaisen vaikuttajan.
Tutkimus ...
Liiketoimintasuunnitelma Joensuun Virta Oy:lle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia Joensuun Virta Oy:lle hyödyllinen ja realistinen liiketoimintasuunnitelma, jota Virta voi hyödyntää toimintansa suunnittelussa ja täydentää sekä mukauttaa sitä mukaa, kun toiminta ...
Markkinointisuunnitelma Yritykselle X, mainontakanavien vertailuselvitys
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma yritys X:lle. Suunnitelman avuksi tein vertailuselvityksen, jossa vertailtiin eri mainontakanavia, sekä perinteisiä että sosiaalisen median ...
LAINSÄÄDÄNNÖN VAIKUTUS ALKOHOLITUOTTEIDEN MARKKINOINTIIN
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja tuoda esille mahdollisia ongelmia Suomen alkoholimarkkinointilainsäädännössä. Työssä seurattiin miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksien toimintaan kotimaan sekä ulkomaan markkinoinnissa. ...
Nuorten opiskelijoiden osallistuminen Joensuun kaupunginorkesterin konsertteihin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli taustoittaa nuorten opiskelijoiden osallistumista Joensuun kaupunginorkesterin konsertteihin. Samalla pyrittiin etsimään syitä siihen, miksi nuoret eivät käy orkesterin konserteissa. ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...