Haku
Viitteet 1-10 / 19
Graafinen ohjeisto ja toteutus sosiaalisen median kanaviin Red Carpet -festivaalille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa graafinen ohjeisto Hyvinkäällä järjestettävälle Red Carpet -festivaalille. Ohjeiston tarkoituksena on toimia työkaluna organisaation sisäisessä ja ulkoisessa ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vastuullisuuden sekä eettisyyden vaikutus kuluttajan ostopäätökseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa vaikutta-jamarkkinointia sekä sitä, miten vastuullisuus ja eettisyys vaikuttavat kuluttajien osto-päätökseen kyseisen markkinointikeinon näkökulmasta. ...
VAIKUTTAJAMARKKINOINTI SOSIAALISESSA MEDIASSA - OIKEANLAISEN VAIKUTTAJAN VALINTA
(2020)
Vaikuttajamarkkinointi on kasvava nykyaikainen markkinoinnin muoto. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ja selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointia, sekä kuinka yritys valitsee oikeanlaisen vaikuttajan.
Tutkimus ...
Sosiaalisen median vaikutukset nuorten mielenterveyteen ja itsetuntoon : Kysely yhdeksäsluokkalaisille
(2020)
Sosiaalisella medialla on tutkittu olevan niin positiivisia kuin negatiivisia vaikutuksia nuorten mielenterveyteen ja itsetuntoon. Sosiaalinen media vaikuttaa aiheuttavan ahdistusta, masennusta, ulkonäköpaineita ja ...
Artistibrändit vaikuttajamarkkinoinnissa
(2019)
The focus of this thesis is to study what roles artist brands have in influencer marketing and how they are used by different known Finnish brands. Study goes through the whole process from idea to post-processing the ...
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestinnän suunnitelma Ehta Henkilöstöpalveluille. Ehta Henkilöstöpalvelut on erikoistunut työvoiman vuokraukseen, rekrytointiin ja muihin HR-palveluihin. ...
Markkinointisuunnitelma Spark Joensuulle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma Joensuussa
sijaitsevalle opiskelijayrittäjyysyhteisö Spark Joensuulle. Opinnäytetyö toteutettiin
toiminnallisena opinnäytetyönä ja sen toimeksiantaja oli ...
Digitaalinen markkinointisuunnitelma kauneusalan yritykselle
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda digitaalinen markkinointisuunnitelma kauneusalan yritykselle. Toimeksiantaja on starttaava yritys, jolle markkinoinnin kehittäminen aloitettiin ihan alusta.
Opinnäytetyön ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen Facebook- ja Instagram-kanaviin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yritykselle digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma Facebook- ja Instagram-tileille. Työ on menetelmältään toiminnallinen opinnäytetyö, jossa käytettiin apuna myös vapaamuotoisia ...
Sosiaalisen median data luottoriskien hallinnassa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sosiaalisen median datan hyödyntämistä luottoriskien hallinnassa sekä arvioida sosiaalisen median datan luotettavuutta. Tutkimuksessa selvitettiin sosiaalisen median käyttöä koskevia ...