- Selaus nimekkeen mukaan Vaasan ammattikorkeakoulu
Viitteet 2876-2895 / 6170
-
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle CAR CARE - Vaasa
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä ja analysoida tietoa pienyrityksen CAR CARE – Vaasan markkinoinnista, asiakkaista, asiakashankinnasta sekä luoda heille räätälöity markkinointisuunnitelma saamamme tiedon avulla. ... -
Markkinointisuunnitelma RM Inoxpres -puristusliittimille
(2019)Opinnäytetyön aiheena on laatia markkinointisuunnitelma Raccorderie Metallichen Inoxpres-puristusliittimille. Geoener Oy haluaa tietää, onko tuotteen myyntiä mahdollista laajentaa. Lähtökohta-analyysi sisältää ympäristö-, ... -
Markkinointisuunnitelma Vantaalaiseen kauneushoitolaan
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä opinnäytetyö on tehty kauneushoitolan toimeksiannosta. Kauneushoitola on pieni yksityisyritys, joka toimii Vantaalla. Työn tarkoituksena oli luoda toimiva markkinointisuunnitelma pienelle yritykselle ja samalla selvittää ... -
Markkinointisuunnitelma: Case Pohjanmaan Expo Oy - Edu+Job -tapahtuma
(2020)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Pohjanmaan Expo Oy:lle. Tutkimuksen tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma, jonka avulla yritys saa kasvatettua Edu+Job -tapahtuman näkyvyyttä ja houkuttelevuutta. Markkinointis ... -
Markkinointisuunnitelma: Facebook- ja mobiilimarkkinointi : Case ABC Kiitokaari, Vaasa
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Vaasan ABC Kiitokaarelle, joka on yksi monista Osuuskauppa KPO:n ABC-liikennemyymälöistä. Tutkimustyön aiheena on markkinointisuunnitelma, joka keskittyy ABC Kiitokaaren yksikön ... -
Markkinointisuunnitelma; Case yökerho Sky
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän työn toimeksiantajana oli vaasalainen yökerho Sky. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitä eri markkinointikeinoja yökerholla on käytettävissään ja kuinka asiakkaat kokivat palvelun laadun sekä mitä he toivoisivat ... -
Markkinointitutkimus : Case Ballard Finland Oy
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää organisaatioiden ostokäyttäytymistä toimistotarvikehankinnoissa pohjanmaan alueella sekä kartoittaa toimistotarvikkeiden kysyntää. Tavoitteena oli myös löytää koulutus- ja ... -
MARKKINOINTITUTKIMUS : Case Wildlife Vaasa-luontoelokuvafestivaalit
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä markkinointitutkimus on tehty liiketalouden ja matkailun koulutusohjelman opinnäytetyönä. Opinnäytetyöni tarkoituksena on ollut tutkia vaasalaisten nuorten opiskelijoiden kuluttaja- ja ostokäyttäytymistä ja kuinka ... -
Markkinointitutkimus Internet-pohjaisesta eläinten seuranta- ja hallintaohjelmasta
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyöni tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajayritykselle, NeuroAgent Oy:lle, Keski-Pohjanmaan alueella sijaitsevien maatilallisten kiinnostuksen määrää NeuroCattle – tuotetta kohtaan, tuotteen hinnoittelun ... -
Markkinointiviestinnän erot Pohjoismaissa: case Viexpo
(2022)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin suomalaisen, ruotsalaisen ja norjalaisen markkinointiviestinnän eroja ja markkinointimahdollisuuksia näissä maissa sosiaalisen median markkinoinnin näkökulmasta. Työn tavoitteena oli ... -
Markkinointiviestinnän kehittäminen Venäjällä, case Vaasa Engineering Oy
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)Työn tavoitteena oli selvittää miten Vaasa Engineering Oy voi kehittää markkinointiviestintää entistä tehokkaammaksi ja toimivammaksi Venäjän markkinoilla. Tutkimuksen teoriaosassa on käsitelty tutkimuksen kannalta oleellisia ... -
Markkinointiviestinnän kehityssuunnitelma sopimuspalokunnille
(2021)Tämä opinnäytetyö tutkii markkinointiviestinnällisestä näkökulmasta tarkasteltuna sopimuspalokuntatoiminnan kehitys mahdollisuuksia. Työn tavoitteena oli saada vastauksia viestinnällisiin kysymyksiin, joiden avulla ... -
Markkinointiviestinnän merkitys asiakkuuteen
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Tutkimuksen tarkoitus on selvittää minkälaisia mielikuvia Kuntokeskus Maxium viestii asiakkaille. Tutkimuksella on tarkoitus myös kartoittaa miksi kuntokeskuksen asiakkaat ovat valinneet kuntosalikseen juuri kyseisen salin ... -
Markkinointiviestinnän tavoittavuus sosiaalisessa mediassa : case Vaasan Minimani
(2022)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajan, Vaasan Minimanin asiakkaiden viestintätottumuksia sekä selvittää, miten Vaasan Minimanin markkinointiviestintä tavoittaa asiakkaat sosiaalisessa mediassa tällä ... -
Markkinointiviestinnän toimivuuden analyysi : Case: Vaasan tanssikoulu Kipinä
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Vaasan tanssikoulu Kipinän markkinointiviestinnän toimivuutta. Tutkimusongelmana oli, tavoittaako Kipinä markkinointiviestinnän avulla halutut kohderyhmät. Tähän liittyen tarkoituksena ... -
Markkinointiviestintä teoriassa ja käytännössä. Case UpCode Ltd
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää UpCode Ltd:n markkinointiviestinnän nykytilanne. Tarkoituksena on ollut selvittää, miten tärkeänä osana markkinointiviestintää yrityksessä pidetään ja millaisia markkinoint ... -
Markkinointiviestintäsuunnitelma: case Iittala & co Vaasa
(2023)Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Iittala & co Vaasan myymälälle. Tavoitteena oli selvittää, kuinka saada lisättyä kuluttajien tietoisuutta Fiskarsin pannuhuoltopalvelusta. Pannuhuolto on vuonna 2021 käyttöönotettu ... -
MARKNADSANALYS AV MARKNADSOMRÅDET SVERIGE FÖR AB RANI-PLAST OY
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Syftet med detta arbete är att kartlägga marknaden i Sverige för att undersöka möjligheten för företaget Ab Rani-Plast Oy att ta sig in på marknaden med sina produkter speciellt inom segmentet för uppsamling av återvunnet ... -
Marknadsföring av en destination på Internet. Case: Förslag till webbplats för destinationen Kristinestad
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Detta lärdomsprov tar fram innehåll och funktioner till en webbplats för destinationen Kristinestad. Syftet är att samla all relevant information riktad till turister på en enda webbplats. Den elektroniska marknadsföringen ... -
Marknadsföring inom sociala medier
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)Syftet med arbetet är att redogöra hur marknadsföringen har förändrats i och med Internet och de sociala medierna. I arbetet ingår också hur utvecklingen av marknadsföringen har skett och vad företag bör fokusera på för ...