• B2B-kontaktipankki 

      Lehtonen, Samu (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän työn tavoitteena oli luoda LeadDesk Oy:lle B2B kontaktien hakutyökalu, jonka kautta asiakkaat voivat tehdä suodatuksia ja ladata suodatuksen mukaisten kontaktien tiedot. Sovellus toteutettiin pilvipohjaiseksi palveluksi, ...
    • B2B-verkkokaupan suunnittelu : Case Laihian Levypala Oy 

      Kotilainen, Sanna-Mari (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa B2B-verkkokaupan suunnitelma metallialan perheyritys Laihian Levypala Oy:lle. Idea verkkokaupasta lähti Nettikone.com-ilmoituspalvelun kautta saadusta myynnistä ja totesimme ...
    • Business-To-Business Branding in The Finnish Tourism Industry 

      Forsgård, Joni (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2017)
      The thesis studied global SME Business-to-Business tour operators branding, and how brand building in Finnish tourism industry could be developed in the future. Europe’s mature travel markets and increased global competition ...
    • The shallows: Development of Alibaba in Chinese domestic logistics system : A Case Study Based Analysis 

      Liu, Shun (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      The aim of the research is to critically analyse the influence of Alibaba as 3PL service providers for Chinese businesses needs and Domestic Logistics. Alibaba is the case study selected for discussion here. Mixed research ...