"ostopäätökset" - Selaus asiasanan mukaan Vaasan ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-4 / 4
-
Institutional viewpoint on university selection as a buyer decision process: Marketing and information channels, institutional factors and image of a case study university
(2020)Tutkimuksen lähtökohtana oli tehdä hakija-analyysi Vaasan yliopiston kansainvälisille maisteriohjelmille. Työn tarkoituksena oli selvittää missä hakijat kuulivat yliopistosta ja kuinka tärkeitä tietyt lähteet olivat ... -
Retkeilyä harrastavien ostopäätösprosessi varustehankinnoissa
(2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mistä aktiiviset retkeilyharrastajat ostavat varusteensa, mitkä tekijät hankintaan vaikuttavat sekä mistä varusteita nykyisin ostetaan. Tutkimuksen tulokset tarjoavat arvokasta ... -
THE ROLE OF ENVY IN CUSTOMER PURCHASING CHOICE WITH A FOCUS ON FASHION INDUSTRY
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)This study was made to identify the role of envy in customer purchasing choice in the fashion industry. There are several factors which can affect the customer buying behavior such as the purpose of usage or emotions. Among ... -
Uuden tuoteperheen lanseeraaminen Ruotsin markkinoille
(2023)Markkinointi on yksi peruskulmakivistä uutta tuoteperhettä lanseeratessa. Kansainvälisillä markkinoilla markkinointi kohdistuu mahdollisesti yritykselle täysin uuteen kulttuuriin, jolloin kohderyhmä on vieras. Tällä ...