Haku
Viitteet 1-10 / 145
Henkilöstön työurien pidentäminen ja lähtövaihtuvuuden hillitseminen - Case: Yritys X
(2020)
Tutkimuksen taustalla on Yritys X:n halu pienentää henkilöstönsä lähtövaihtuvuutta sekä pidentää henkilöstön työurien pituutta Yritys X:n palveluksessa. Tutkimus keskittyi etsimään niitä tekijöitä, jotka vaativat eniten ...
The Development of Animal Welfare in Finland and How People Perceive Animal Welfare : Case Study: Animals in Tourism: Zoos
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2013)
The aim of the thesis was to study how Finnish people perceive animal welfare in general and how they feel about animals in tourism purposes, more specifically in zoos. The thesis also contains information about Finnish ...
The internal factors influencing restaurant owners’ growth decisions : Small and medium restaurants in Xiaogan
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Catering industry in China is a traditional and generally upward industry; most restaurants are small entrepreneurial restaurants, and growth is a trend. Consequently, there is a need to research the factors of owners ...
Matkablogi markkinointiviestinnän välineenä : Hyödyt, luotettavuus & uskottavuus
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Ihmiset matkustavat nykypäivänä enemmän kuin koskaan. Samalla kun matkustaminen on lisääntynyt, on myös ihmisten kiinnostus erilaisia matkakohteita kohtaan kasvanut. Tietoa etsitään nyt matkablogeista, joista lukijat hakevat ...
Motiv till sportevenemangsresor utomlands
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2013)
Syftet med denna undersökning var att klargöra vilka motiven till att göra sportevenemangsresor utomlands är och hur stor del destinationen i fråga spelar in i resebeslutet. Man vill veta vilka motivationsteorier och ...
Vastaanoton turvallisuuskartoitus : Case Hotelli Lokkilinna
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona ja sen aiheena on turvallisuuskartoitus, joka on kohdistettu Kalajoen Lokkilinna Oy:n hotellin vastaanottoon. Tämä yksityisten henkilöiden omistama hotelli-ravintola sijaitsee ...
Resenärers syn på naturkatastrofer som riskfaktor
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
Det här lärdomsprovets huvudsyfte är att ta reda på om resenärer tar risken för naturkatastrofer i beaktande när de reser och om den risken påverkar deras val av destination. Till syftet hör också att ta reda på om resenärer ...
KYLMÄ JA LUMINEN MAA: SUOMEN BRÄNDIÄ ETSIMÄSSÄ : Vaihto-opiskelijoiden mielikuvat Hollannissa
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2013)
Positiivisella mielikuvalla on tärkeä merkitys matkakohteen valitsemisessa. Mielikuvaan pyritään vaikuttamaan rakentamalla positiivista brändiä. Brändääminen on siis tärkeää, jotta Suomi nähdään houkuttelevana matkailijoiden ...
Maan tavoille – Tutkimus suomalaisten matkailijoiden asenteista ja mielipiteistä vieraita kulttuureita kohtaan
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää suomalaisten kaukomatkailijoiden asenteita ja mielipiteitä vieraita kulttuureita kohtaan. Tutkimuksessa selvitetään, kuinka tärkeänä matkailijat pitävät kulttuurin erilaisuutta, ...
Konsumentbeteende och beslutsprocess hos unga resenärer
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2013)
Syftet med detta lärdomsprov var att undersöka konsumentbeteendet och beslutsprocessen hos unga resenärer. För att få en bättre inblick i backpackandet samt få en mera personlig kontakt med de svarande har jag själv under ...