Haku
Viitteet 1-10 / 1905
Tietoturvaloukkaukset terveydenhuoltoalalla : Rekisteröidyn oikeussuojakeinot tietoturvaloukkauksen sattuessa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään Euroopan unionin yleisen tietosuoja-asetuksen määrittelemiin tietoturvaloukkauksiin terveydenhuoltoalalla. Tietosuoja-asetusta alettiin soveltamaan 25.5.2018. Tietosuoja-asetus velvoittaa ...
The Effect of Advertising on Consumer Behaviour in Finland
(2020)
The topic of the study is the effect of advertising on consumer behavior in Finland. The aim of the research is to examine the impact of advertising on consumer behavior as well as to determine the advertising channels ...
Huumeveloista johtuvasta rikoskierteestä irti pääseminen
(2020)
Tämä tutkimus käsittelee huumeveloista johtuvasta rikoskierteestä irti pääsemistä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, minkälaisten keinojen avulla on mahdollista päästä irti huumevelka- ja rikoskierteestä. Lisäksi ...
The impact of supplier master data on activities and decisions of supplier management: A Company Case
(2020)
Managing Supplier Master Data (SMD) is a way to govern suppliers, enhance the value relationships with them and effectiveness in supply chain. Taking this notion, the study aims to determine how Supplier Master Data impacts ...
Vastuullisen sijoittamisen vaikutukset ilmastonmuutokseen Suomessa
(2019)
Vastuullinen sijoittaminen ja ilmastonmuutos ovat nousseet globaaleiksi megatrendeiksi viime aikoina. Ilmastonmuutos on koko maapalloa ravisteleva, ajankohtainen aihe. Kuluttajat, poliitikot ja järjestöt voidaan helposti ...
Improving the Requested On-Time Delivery by Analyzing the Data: The case company X
(2020)
In Autumn 2019, the case company utilized the global data mining tool, Celonis, to measure the Requested on-Time Delivery, ROTD. The tool measures how well the organization is able to meet the customer requested delivery ...
Miten nuoret kokevat yrityksen brändin
(2019)
Tämä tutkimus suoritetaan toimeksiantona LähiTapiolalle. Tutkimuksen kohteena ovat nuoret kuluttajat ja miten he kokevat LähiTapiolan brändin. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, kuinka Vaasan alueen nuoret kokevat ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen : Case Suupohjan Osuuspankki
(2019)
Tämän tutkimuksen tarkoitus on löytää kehittämisen kohteita ja keinoja, joiden avulla sisäinen viestintä saadaan toimivammaksi kohdeorganisaatiossa Suupoh-jan Osuuspankissa. Tutkimuksen avulla selvitetään nykyisen sisäisen ...
Yleisimmät opiskelijan ja vastavalmistuneen elämään vaikuttavat verot
(2020)
Tutkimuksen tehtävä oli saada vastaus tutkimusongelmaan ja -kysymykseen, kuinka hyvin Vaasan ammattikorkeakoulun 20–25-vuotiaat opiskelijat ja vastavalmistuneet ymmärtävät omia veroasioita. Tutkimuksen aihe syntyi omasta ...
The importance of customer retention and customer attrition in e-commerce: the case of Dermoshop Oy.
(2021)
The research problem regards companies' challenges in maintaining long-term relationships with potential customers in the era of increased digitalization. The study objectives are to determine the importance of customer ...