Haku
Viitteet 1-10 / 327
Kuva-aineiston kerääminen dronella
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on havainnoida kuinka drone soveltuu kuva-aineiston keräämiseen. Raportissa käydään läpi kuvauskopterien tekniikkaa ja huomioon otettavat asiat dronea käytettäessä. Kerron myös lentojen ...
Tilastoanalyysi ammattimaiseen urheiluvedonlyöntiin
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää käyttöliittymä pohjautuen tilastoanalyysiin amerikkalaisen koripallosarja NBA:n otteluista. Tarkoitus on myös selvittää vastaus kysymyksiin, tekevätkö vedonlyöntiyhtiöt virheitä ...
Soittoringin uudistus : Case Anvia Oyj
(2019)
Tarve tälle opinnäytetyölle tuli Anvia Oyj:n valvomosta. Ennen soittorinkijärjestelmän käyttöönottoa, käytössä oli dokumenttipohjainen lista asiantuntijoista. Listaa käytettiin asiantuntijoiden yhteystietojen ylläpitämiseen. ...
Willy the Wombat kaikkien tuntema Bandicoot : Crash Bandicoot -pelien havainnointi ja vertailu
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee pelitutkimuksen avulla pelien ominaisuuksia, historiaa sekä niiden ilmenemistä. Työn tavoitteena oli havainnollistaa, kuinka pelit ovat muuttuneet alkuperäisistä ja mitä ominaisuuksia ne pitävät ...
Digitaalisen markkinoinnin nykytila pk-yrityksissä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia digitaalista markkinointia ja kyselytutki-muksen avulla selvittää, miten sitä hyödynnetään Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pirkanmaan maakuntien pk-yrityksissä.
Opinnäytetyön ...
Satunnaisgeneraation käyttö peleissä
(2019)
Tämän työn tarkoitus on tutkia, mitä satunnaisgeneraatiolla on luotu, ja mihin sitä kannattaa käyttää. Tästä työstä on tarkoitus myös käydä selväksi, mitä on satunnaisgeneraatio. Tavoitteena on myös selventää joitakin ...
Ohjelmistorobotiikan käyttö virtuaaliympäristössä
(2019)
Ohjelmistorobotiikka on nopeasti kehittyvä teknologia, jonka avulla voidaan automatisoida rutiininomaisia liiketoimintaprosesseja tai sen osia. Sen käytön yleistyessä, myös sen käyttökohteet lisääntyvät. Usein sen ...
360-videon toteutus
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda valmista 360 asteista videomateriaalia Vaasan kaupunginkirjastolle heidän tiloistaan, jotka julkaistaan asiakkaiden nähtäville Youtube-sivustolle. Materiaalin tarkoitus on olla tukena ...
Pelinkehitys Unity-pelimoottorilla
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi Unity- pelimoottoria ja sillä tehtävää peliä.
Unity on yksi käytetyimmistä pelimoottoreista ja sen avulla voidaan kehittää pelejä tietokoneelle, konsoleille tai mobiililaitteille. Työn ...
Funktioiden sekä objektien hallinta JavaScriptin avulla
(2019)
Usein aloittelevan web-kehittäjän pelko on JavaScript. Joidenkin mielestä JavaScriptin opettelu on vaikeinta, mitä tulee web-ohjelmointiin. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön idea on selkeyttää tärkeimpiä asioita, joita ...