Haku
Viitteet 1-10 / 65
Digitaalisen markkinoinnin nykytila pk-yrityksissä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia digitaalista markkinointia ja kyselytutki-muksen avulla selvittää, miten sitä hyödynnetään Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pirkanmaan maakuntien pk-yrityksissä.
Opinnäytetyön ...
The Key Performance Indicators of Influencer Marketing
(2019)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on otettu käyttöön yritysten toimesta, jotka haluavat markkinoida kohderyhmilleen sitouttavalla ja luotettavalla tavalla. Kuitenkin vain pienellä osalla näistä, sosiaalisen median ...
Strategian jalkauttaminen : Case:Yritys X
(2019)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona yritykselle, joka toimii kiinteistö- ja rakennusalalla. Yritys X päivitti strategiansa syksyllä 2018 ja tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, onko Yritys X onnistunut jalkauttamaan ...
Sosiaalisen median strategian merkitys urheiluseuroissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tamperelaisten urheiluseurojen sosiaalisen
median käyttämistä markkinointikanavana. Tutkimuksessa oli tarkoituksena sel
vittää miten ja mitä kanavia urheiluseurat käyttävät sekä ...
Bränditutkimus: Case LKV Muhonen
(2020)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana on kiinteistönvälitykseen erikoistunut yritys LKV Muhonen. Tutkimuksen kohteena on Vaasan alueen kuluttajat. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, millaiseksi Vaasan alueen kuluttajat ...
Henkilöstöjohtaminen Yrityksen Markkinoinnin tukena ; Case Porin Leipä Oy
(2019)
Tutkimuksen aihe käsittelee toimeksiantajayrityksen henkilöstöjohtamista sosiaalisen median markkinoinnin tukena. Toimeksiantajayritys toimii leipomoalalla Porissa, ja on Satakunnan suurin leipomo. Tutkimuksessa selvitettiin, ...
Lomamökkien vuokraaminen ulkomaalaisille asiakkaille ja markkinoinnin kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kuinka sosiaalisen median markkinointi vaikuttaa ulkomaalaisten asiakas määrien kasvuun ja kuinka yrityksen toimintaa voidaan kehittää. Markkinoinnin avulla pyrittiin myös havainnollistamaan, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: Case Vaasa Festival
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajan toimi tapahtuma-alan yritys Nordic Live Productions, joka järjestää muun muassa Vaasa Festival festivaalin. Tapahtumamarkkinoinnissa sosiaalisella medialla on suuri rooli, sillä se on usein ...
Kosmetiikan markkinointi poikkeusaikana : Case Oriflame
(2021)
Olen ollut kahdeksan vuotta mukana Oriflamen toiminnassa. Kun kotikutsuja ei ole voinut järjestää poikkeusaikana niin oli mielenkiintoista nähdä, miten se on vaikuttanut tuotteiden myyntiin. Opinnäytetyöni aiheena on ...
Digitalisaation vaikutukset PK-yrityksen markkinointiin
(2021)
Tutkimus on tehty toimeksiantona Seinäjokiselle PK-Myynti nimiselle yritykselle. Päätavoitteena oli tutkia asiakkaiden ajatuksia yrityksen nykyisestä tavasta markkinoida ja löytää kehittämiskohteita ja uudistusmahdollisuuksia ...