Haku
Viitteet 1-10 / 18
Digitaalisen markkinoinnin nykytila pk-yrityksissä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia digitaalista markkinointia ja kyselytutki-muksen avulla selvittää, miten sitä hyödynnetään Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pirkanmaan maakuntien pk-yrityksissä.
Opinnäytetyön ...
Sosiaalisen median markkinointi: case Sakea
(2020)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on tuore, mutta vahvasti kasvussa oleva, tehokkaaksi koettu markkinoinnin haara. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointipalveluita ...
Markkinointisuunnitelma : Case Avoin yhtiö Paloniemi/Tornikioski
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Avoin yhtiö Paloniemi/Tornikioskille, joka sijaitsee Alavudella. Tutkimuksessa laadittiin markkinointisuunnitelma, jonka tarkoituksena on luoda lisänäkyvyyttä toimeksiantajayritykselle. ...
Lomamökkien vuokraaminen ulkomaalaisille asiakkaille ja markkinoinnin kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kuinka sosiaalisen median markkinointi vaikuttaa ulkomaalaisten asiakas määrien kasvuun ja kuinka yrityksen toimintaa voidaan kehittää. Markkinoinnin avulla pyrittiin myös havainnollistamaan, ...
Henkilöstöjohtaminen Yrityksen Markkinoinnin tukena ; Case Porin Leipä Oy
(2019)
Tutkimuksen aihe käsittelee toimeksiantajayrityksen henkilöstöjohtamista sosiaalisen median markkinoinnin tukena. Toimeksiantajayritys toimii leipomoalalla Porissa, ja on Satakunnan suurin leipomo. Tutkimuksessa selvitettiin, ...
Miten nuoret kokevat yrityksen brändin
(2019)
Tämä tutkimus suoritetaan toimeksiantona LähiTapiolalle. Tutkimuksen kohteena ovat nuoret kuluttajat ja miten he kokevat LähiTapiolan brändin. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, kuinka Vaasan alueen nuoret kokevat ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen : Case Suupohjan Osuuspankki
(2019)
Tämän tutkimuksen tarkoitus on löytää kehittämisen kohteita ja keinoja, joiden avulla sisäinen viestintä saadaan toimivammaksi kohdeorganisaatiossa Suupoh-jan Osuuspankissa. Tutkimuksen avulla selvitetään nykyisen sisäisen ...
Markkinointisuunnitelma: Case Pohjanmaan Expo Oy - Edu+Job -tapahtuma
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Pohjanmaan Expo Oy:lle. Tutkimuksen tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma, jonka avulla yritys saa kasvatettua Edu+Job -tapahtuman näkyvyyttä ja houkuttelevuutta. Markkinointis ...
Kuluttajien ostopolkujen analyysi verkkokaupassa
(2020)
Opinnäytetyön aihe on kuluttajien ostopolkujen tutkiminen ja analysoiminen verkkokauppatilanteessa. Tutkimus toteutetaan yritykselle X. Analyysissa tutkitaan kuluttajien putoamista verkkokaupan eri sivuilta ja etsitään ...
Sosiaalisen median strategian merkitys urheiluseuroissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tamperelaisten urheiluseurojen sosiaalisen
median käyttämistä markkinointikanavana. Tutkimuksessa oli tarkoituksena sel
vittää miten ja mitä kanavia urheiluseurat käyttävät sekä ...