Haku
Viitteet 1-10 / 45
Sosiaalinen media henkilöstöhankinnan työkaluna
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Suomen suurimman henkilöstöpalveluyrityksen sisällä toimiva yhtiö. Toimeksiantaja on teollisuuden johtava rekrytointi- ja henkilöstövuokrauspalveluiden toimittaja. Tutkimuksen tarkoitus on ...
The Key Performance Indicators of Influencer Marketing
(2019)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on otettu käyttöön yritysten toimesta, jotka haluavat markkinoida kohderyhmilleen sitouttavalla ja luotettavalla tavalla. Kuitenkin vain pienellä osalla näistä, sosiaalisen median ...
Imagotutkimus Case: LUMI Accessories
(2019)
Tämän tutkimuksen aiheena on selvittää Lumin asiakkaiden mielikuva yrityksestä ja heidän ostokäyttäytymisensä brändiä kohtaan. Toimeksiantaja on yksi Suomen johtavista nahka-asustevalmistajista maailmanlaajuisesti.
Työn ...
Pankkien digitaalisen markkinointiviestinnän kartoitus ja kehittäminen nuorten aikuisten näkökulmasta
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan nuorten aikuisten kokemuksia pankin digitaalisesta markkinointiviestinnästä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää miten nuoret vastaanottavat pankkien digitaalista markkinointiviestintää, ...
Sosiaalisen median strategian merkitys urheiluseuroissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tamperelaisten urheiluseurojen sosiaalisen
median käyttämistä markkinointikanavana. Tutkimuksessa oli tarkoituksena sel
vittää miten ja mitä kanavia urheiluseurat käyttävät sekä ...
Yksityisyyden suoja sosiaalisen median palveluissa yksityishenkilön kannalta
(2019)
Tämä tutkimus käsittelee yksityisyyden suojaa sosiaalisen median palveluissa yksityishenkilön kannalta. Sosiaaliseen mediaan pääsy on helppoa ja se on pyritty pitämään vapaana liiallisesta sääntelystä. Tutkimuksen tavoite ...
Sosiaalisen median kehittäminen Instagramissa ja Facebookissa : Kehittämistutkimus Vepsäläinen Vaasa
(2020)
Tutkimuksen kohdeyritykseksi on valittu huonekalu- ja sisustussuunnitteluliike Vepsäläinen ja yrityksestä tehtävät sosiaalisen median haastattelut on rajattu Vaasan Vepsäläiseen. Tarkoituksena on pohtia tapoja kehittää ja ...
Seuraajamäärän kasvattaminen sosiaalisessa mediassa: Case Raumanmeren Juhannus ja Iskelmä Festivaali
(2019)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana on Suomen suurin tapahtumajärjestäjä Nelonen Media Live Oy. Tutkimuksen kohteina ovat Raumanmeren Juhannus ja Iskelmä Festivaali. Tavoitteena on kasvattaa näiden kahden festivaalin ...
Henkilöstöjohtaminen Yrityksen Markkinoinnin tukena ; Case Porin Leipä Oy
(2019)
Tutkimuksen aihe käsittelee toimeksiantajayrityksen henkilöstöjohtamista sosiaalisen median markkinoinnin tukena. Toimeksiantajayritys toimii leipomoalalla Porissa, ja on Satakunnan suurin leipomo. Tutkimuksessa selvitettiin, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: Case Vaasa Festival
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajan toimi tapahtuma-alan yritys Nordic Live Productions, joka järjestää muun muassa Vaasa Festival festivaalin. Tapahtumamarkkinoinnissa sosiaalisella medialla on suuri rooli, sillä se on usein ...