Haku
Viitteet 1-10 / 16
Miten nuoret kokevat yrityksen brändin
(2019)
Tämä tutkimus suoritetaan toimeksiantona LähiTapiolalle. Tutkimuksen kohteena ovat nuoret kuluttajat ja miten he kokevat LähiTapiolan brändin. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, kuinka Vaasan alueen nuoret kokevat ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen : Case Suupohjan Osuuspankki
(2019)
Tämän tutkimuksen tarkoitus on löytää kehittämisen kohteita ja keinoja, joiden avulla sisäinen viestintä saadaan toimivammaksi kohdeorganisaatiossa Suupoh-jan Osuuspankissa. Tutkimuksen avulla selvitetään nykyisen sisäisen ...
Uusien tuotteiden sopeuttaminen tuotantoon sekä niiden tuotannollistaminen
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia uusien tuotteiden sopeuttamista tuotantoon sekä niiden tuotannollistamista. Tutkimus tehtiin toimeksiantona suomalaiselle sähkö- ja elektroniikkateollisuuden alalla toimivalle ...
Kahden sähköisen ostolaskujärjestelmän käyttökokemukset Case, Yritys X
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin aiempaa ja nykyistä ostolaskujärjestelmää toimeksiantajayrityksessä. Tavoitteena oli selvittää järjestelmien vahvuudet ja heikkoudet käyttökokemuksien avulla. Tutkimus auttaa toimeksiantajayritystä ...
Kilpailukykyä maantiekuljetuksiin vihreällä logistiikalla
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, onko maantiekuljetusyrityksen mahdollista parantaa markkina-asemaansa vihreän logistiikan avulla. Aihe on ajankohtainen, sillä Euroopan unionin asettamat ympäristötavoitteet ...
Ohjelmiston maahantuonti, lokalisointi ja lanseeraus: Case: Yritys X
(2021)
Kansainvälisen kaupan tuontitapahtuma ohjelmistoalalla eroaa perinteisestä tuotteen tuontiprosessista ohjelmistojen ollessa aineettomia ja ohjelmien käytön ja omistajuuden perustuessa usein miten ostettuihin käyttöoikeuksiin. ...
Asiakastyytyväisyystutkimus palvelun laadusta; Case New Yorker Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys sekä asiakkaan kokemus
palvelun laadusta New Yorker -myymälöissä. Liike tarjoaa sekä miehille että naisille vaatteita ja asusteita nykymuodin mukaan. Opinnäytetyön ...
Inbound-markkinoinnissa onnistumisen opas pienille ja keskisuurille B2B-yrityksille
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda opas inbound-markkinoinnissa onnistumiseen sitä harkitseville pienille ja keskisuurille B2B-yrityksille. Aihe valittiin oman mielenkiinnon ja käytännön kokemuksen pohjalta.
Työ on ...
Arvonmääritys pienten- ja keskisuurten yritysten yrityskaupoissa : Case teollisuus- ja palveluala
(2021)
Yrityskauppaa tehdessä yrityksen tulee määritellä hinta, jolla ostaja voi sen ostaa. Opinnäytetyön toteuttamisen avulla haluttiin selvittää, millaisia arvonmääritysmenetelmiä käytetään pienissä- ja keskisuurissa yrityksissä ...
Elektroninen urheilu osana yritysten markkinointiviestintää
(2021)
Elektroninen urheilu on tällä hetkellä hyvin nopeasti kasvava ala ja onkin ennustettu, että elektroninen urheilu voisi mahdollisesti ohittaa perinteisen urheiluteollisuuden vuosikymmenen loppuun mennessä. Tämä opinnäytetyö ...