Haku
Viitteet 1-2 / 2
KYLMÄ JA LUMINEN MAA: SUOMEN BRÄNDIÄ ETSIMÄSSÄ : Vaihto-opiskelijoiden mielikuvat Hollannissa
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2013)
Positiivisella mielikuvalla on tärkeä merkitys matkakohteen valitsemisessa. Mielikuvaan pyritään vaikuttamaan rakentamalla positiivista brändiä. Brändääminen on siis tärkeää, jotta Suomi nähdään houkuttelevana matkailijoiden ...
Seinäjoki kokouskaupunkina : Nykytilanne ja kehittäminen
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöllä on kolme tavoitetta. Ensimmäinen tavoite on selvittää hyvän kokouskaupungin ominaisuuksia sekä kokouksiin liittyviä peruspalveluja. Toinen tavoite on selvittää organisaation ostopäätöskriteerejä näiden ...