Haku
Viitteet 1-10 / 15
Matkailukansio Holiday Inn Tampere-hotellin aulaan
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa Holiday Inn Tampere-hotellin asiakkaiden viihtyvyyttä tarjoamalla lisäinformaatiota kaupungista ja sen mahdollisuuksista. Työn tuotoksena oli hotellin vastaanottoon koottu matkailukansio, ...
SENIORI-IKÄISTEN MATKUSTUSKÄYTTÄYTYMINEN : CASE: LOMAKESKUS REVONTULI
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyömme tavoitteena on selvittää, millaisista matkailutuotteista seniori-ikäiset matkailijat ovat kiinnostuneita. Selvitämme toimeksiantajallemme Lomakeskus Revontuli Oy:lle myös muun muassa miksi seniorit matkustavat, ...
Henkilöstötyytyväisyys vesipuisto Jukupark Oy:ssa
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
Tutkimuksen päätarkoituksena oli selvittää vesipuisto Jukupark Oy:n Kalajoen ja Turun toimipisteen henkilöstötyytyväisyyttä vuonna 2010. Tutkimus oli tarkoitettu jokaiselle vesipuisto Jukupark Oy:n nuorelle kesätyöntekijälle ...
Den traditionella resebyråns framtid -ur konsumentens synvinkel
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
Syftet med detta lärdomsprov var att undersöka huruvida traditionella resebyråer ännu behövs i och med utvecklingen av internethandel och den expanderande försäljningen av turismprodukter via internet.
I teoridelen tar ...
Strategic marketing plan for a hotel
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
The aim of this thesis was to form a strategic marketing plan for Hotel X, a small privately owned hotel in Helsinki. The theoretical part of this thesis presents tourism and marketing from the hospitality industry’s point ...
Customer Satisfaction Survey on Ryanair Webpages
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
The aim of this thesis is to study whether the Ryanair passengers are satisfied with the Ryanair.com web site and the online check-in procedure. Also, the aim is to find suggestions for developing the web site on the basis ...
THE USE OF REVENUE MANAGMENT IN HOTEL ACCOMMODATION INDUSTRY IN EASTERN FINLAND
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
This research was done partly since the continuing building of new hotels makes the competition fiercer between hotels and there are more choices for the consumer. Furthermore there is a constant increase of special offers ...
How the Hospitality Management Degree in Vaasa University of Applied Sciences Corresponds to Working Life
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
The aim of this thesis was to examine how the hospitality management degree in Vaasa University of Applied Sciences corresponds to working life from the students’ point of view. The opinions and experiences of both the ...
Environmental Management in Finnish tourism companies
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
Syftet med detta lärdomsprov var att studera finländska turismföretags förväntningar och erfarenheter av att ha i bruk ett miljöledningssystem. De miljöledningssystem som existerar i Finland studerades också och studien ...
Developing a product directory to sell program services. Case: Hiekkasärkkien ohjelmapalvelut Oy
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)
The aim of this practise-based thesis is to develop a program service directory that functions as a selling tool and therefore increases the efficiency of the selling process of the program service products. This thesis ...