Haku
Viitteet 1-10 / 25
The internal factors influencing restaurant owners’ growth decisions : Small and medium restaurants in Xiaogan
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Catering industry in China is a traditional and generally upward industry; most restaurants are small entrepreneurial restaurants, and growth is a trend. Consequently, there is a need to research the factors of owners ...
Matkablogi markkinointiviestinnän välineenä : Hyödyt, luotettavuus & uskottavuus
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Ihmiset matkustavat nykypäivänä enemmän kuin koskaan. Samalla kun matkustaminen on lisääntynyt, on myös ihmisten kiinnostus erilaisia matkakohteita kohtaan kasvanut. Tietoa etsitään nyt matkablogeista, joista lukijat hakevat ...
Venäläismatkailu Vaasan alueella
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia venäläismatkailua Vaasan alueella. Tavoitteena oli siis selvittää, onko Vaasassa venäläisiä matkailijoita, miten heitä saataisiin lisää ja millaiset valmiudet Vaasalla ja sen ...
Destination image of Estonia among Finns
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of the thesis was to study the destination image development process and the components of it. In addition, the author wanted to examine Finns' image process concerning Estonia as a destination. The purpose of the ...
Volontärturism : Case: Zanchieta Wild Cat Farm
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Syftet med lärdomsprovet var att undersöka hurdant själva arbete kan vara i ett volontär projekt. Målsättningen var också att ta reda på vad som motiverar människor att åka som volontärarbetare, vad volontärturisterna hade ...
Liikematkustuksen ja matkatoimistopalvelujen tarpeiden kohtaaminen
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä tutkimuksessa perehdytetään liikematkailuun ja sen erityispiirteisiin matkatoimistopalvelujen näkökulmasta. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia matkatoimistopalvelujen ja liikematkailun kohtaamista erityisesti ...
"Se on myös hyvä tapa tutustua uuteen kulttuuriin"- Suomalainen mies seksinostajana
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli tutkia suomalaisia miehiä seksinostajina. Halusin selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat päätökseen hankkia maksullisia seksipalveluita joko kotimaassa tai ulkomaanmatkoilla. Tavoitteenani oli ...
Young People as a Customer Segment for Travel Agency Services
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of this thesis was to find out, and gain a better understanding of the main factors affecting the travel planning process of young people. The thesis was conducted in order to attract the segment to use of travel ...
Flygrädsla och dess inverkan på resebeteendet
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
Syftet med detta lärdomsprov är att undersöka hur flygrädsla påverkar resebeteendet och hur det påverkar vid köp- och beslutsprocessen. Målet är även att klargöra vilka faktorer som inverkar på hur och till vilken grad ...
The importance of staging a tourism experience
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of this study was to show the importance of staging an experience in the tourism industry. Furthermore, it examined what a beverage experience is and what needs to be taken into consideration when one of these ...