Haku
Viitteet 1-10 / 30
Uuden työntekijän perehdyttäminen ostolaskuosastolla kansainvälisessä yrityksessä : Case Yritys X
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin erilaisia teknologiaratkaisuja valmistavalle kansainväliselle yritykselle, josta käytetään nimeä Yritys X. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Yritys X:n perehdyttämisprosessia ja sen ...
Moottorihuoltoliikkeen varaosavarastoinnin kehittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erään moottorihuoltoliikkeen varaosa varastointia sekä tehdä kartoitus varaston nykytilasta. Pyrkimyksenä oli selvittää mitä toimintoja ja tekijöitä kohdeyrityksen varastointiin ...
Jätevesisäiliön toimituksen tehostaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö pohjautuu toimitusketjun tehostamiseen, jonka keskiössä on Uponor Infra Oy:n valmistama jätevesisäiliö. Toimeksiantajayrityksellä on ollut ongelmia saada toimitettua kustannustehokkaita tavaraeriä niin, ...
Lainhuutoprosessi ja sen kehittäminen kirjaamissihteerin näkökulmasta
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin lainhuutoprosessia ja sen kehittämistä kirjaamissihteerin näkökulmasta. Kirjaamissihteeri on Maanmittauslaitoksella oleva virka, jonka vastuulla on kirjaamisasioiden käsitteleminen ja ...
Nuorille suunnatun markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajana on Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva. Yhtiöllä on pitkä ja perinteikäs historia liittovakuuttamisesta ammattiliittojen kumppanina. Tutkimuksella selvitetään eri ammattiliittoihin kuuluvilta ...
Ulkoisen viestinnän kehittäminen digitaalisissa kanavissa: Case FysioX
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutki, mitä odotuksia asiakkailla on yrityksen ulkoisesta
viestinnästä ja kuinka se toteutui kohdeyrityksessä. Tavoitteena oli löytää ne asiat ja keinot, joilla voidaan vastata asiakkaiden odotuksiin. ...
Toiminnan kehittäminen lean benchmarkingin avulla : Case teollisuusyrityksen talousosasto
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheina ovat lean, toimistotyön tehokkuus sekä niiden kehittäminen benchmarkingin avulla. Tutkimus toteutetaan vertailemalla kahden eri organisaation talousosaston lean-toimintaa keskenään. Tavoitteena ...
Perehdyttämismallin rakentaminen konserniyrityksessä
(2021)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mikä on kohdeyrityksen perehdyttämisen nykytila, ja mitä puutteita ja kehityskohtia perehdyttämisessä tällä hetkellä on. Tutkimuksen tavoitteena on myös saada selville, mitä ...
Digiosaaminen työelämässä ja osaamisen ennakointi: henkilöstön digiosaamisen kartoitus kohdeyrityksessä.
(2023)
Maailma ja toimintatavat ovat jatkuvassa muutoksessa. Viime vuosina monissa yrityksissä on tapahtunut digitaalinen murros, joka on vaatinut sopeutumista uuteen tilanteeseen. Erilaiset digitaaliset työkalut ovat kehittyneet ...
Asiakaspalvelun kehittäminen: Case Hitachi ABB Power Grids
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli osa Hitachi ABB Power Gridsin asiakaspalvelun kehittämisprojektia. Toimeksiantaja yrityksen tavoitteena oli löytää yrityksen Front End Sales (FES) -tiimin tuottamasta asiakaspalvelusta kehityskohteita ...