Haku
Viitteet 1-6 / 6
Service Quality of Internationalization Services Case Viexpo
(2020)
Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin Osuuskunta Viexpon asiakkaiden laatukokemuksia yritysten kansainvälistymistä edistäviin palveluihin liittyen. Tutkimusongelmina oli saada selville kokevatko asiakkaat Viexpon tarjoamat ...
Asiakastyytyväisyystutkimus palvelun laadusta; Case New Yorker Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys sekä asiakkaan kokemus
palvelun laadusta New Yorker -myymälöissä. Liike tarjoaa sekä miehille että naisille vaatteita ja asusteita nykymuodin mukaan. Opinnäytetyön ...
Asiakaspalvelun kehittäminen: Case Hitachi ABB Power Grids
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli osa Hitachi ABB Power Gridsin asiakaspalvelun kehittämisprojektia. Toimeksiantaja yrityksen tavoitteena oli löytää yrityksen Front End Sales (FES) -tiimin tuottamasta asiakaspalvelusta kehityskohteita ...
Asiakastyytyväisyys & Laatu
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys kuntosalin laatuun kokonaisuutena. Tutkimuksessa luotiin kyselylomaketta hyödyntäen kattava katselmus asiakkaiden näkemykseen yrityksen laadusta, mitkä olivat ...
Palveluliiketoiminnan laadun arviointi ja kehittäminen EFQM-mallin avulla
(2021)
Laadulla on suuri merkitys yritysten liiketoiminnalle ja yritysten asiakkaille. Kun kyseeseen tulee
palveluliiketoiminta, jonka kohteena ovat suoraan asiakkaat, laadun merkitys korostuu jokapäiväisessä toiminnassa. Laatu ...
Ruoan verkkokaupan asiakastyytyväisyys
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ruoan verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä
Prisma Liisanlehdossa, Prisma Kotirannassa ja
Laihian S-marketissa. Tarkoituksena on selvittää asiakkaiden tyytyväisyys tilauksen tekemiseen, ...