Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakas/potilaspalauteprosessin kehittäminen terveyspalveluiden laatutyössä
(2020)
Asiakaslähtöisyys on yksi Vaasan kaupungin Terveyspalveluiden arvoista. Tämä opinnäytetyönä tehty kehittämistyö liittyi osana Vaasan kaupungin Terveyspalveluiden SHQS-laatutunnustuksen tavoitteluun asiakas/potilaspalaute ...
Asiakastyytyväisyystutkimus palvelun laadusta; Case New Yorker Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys sekä asiakkaan kokemus
palvelun laadusta New Yorker -myymälöissä. Liike tarjoaa sekä miehille että naisille vaatteita ja asusteita nykymuodin mukaan. Opinnäytetyön ...
Asiakaspalvelun kehittäminen: Case Hitachi ABB Power Grids
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli osa Hitachi ABB Power Gridsin asiakaspalvelun kehittämisprojektia. Toimeksiantaja yrityksen tavoitteena oli löytää yrityksen Front End Sales (FES) -tiimin tuottamasta asiakaspalvelusta kehityskohteita ...
Ruoan verkkokaupan asiakastyytyväisyys
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ruoan verkkokaupan asiakastyytyväisyyttä
Prisma Liisanlehdossa, Prisma Kotirannassa ja
Laihian S-marketissa. Tarkoituksena on selvittää asiakkaiden tyytyväisyys tilauksen tekemiseen, ...