Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 72
Miten nuoret kokevat yrityksen brändin
(2019)
Tämä tutkimus suoritetaan toimeksiantona LähiTapiolalle. Tutkimuksen kohteena ovat nuoret kuluttajat ja miten he kokevat LähiTapiolan brändin. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, kuinka Vaasan alueen nuoret kokevat ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen : Case Suupohjan Osuuspankki
(2019)
Tämän tutkimuksen tarkoitus on löytää kehittämisen kohteita ja keinoja, joiden avulla sisäinen viestintä saadaan toimivammaksi kohdeorganisaatiossa Suupoh-jan Osuuspankissa. Tutkimuksen avulla selvitetään nykyisen sisäisen ...
Sosiaalisen median markkinointi: case Sakea
(2020)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on tuore, mutta vahvasti kasvussa oleva, tehokkaaksi koettu markkinoinnin haara. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointipalveluita ...
Markkinointisuunnitelma : Case Avoin yhtiö Paloniemi/Tornikioski
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Avoin yhtiö Paloniemi/Tornikioskille, joka sijaitsee Alavudella. Tutkimuksessa laadittiin markkinointisuunnitelma, jonka tarkoituksena on luoda lisänäkyvyyttä toimeksiantajayritykselle. ...
Digitaalisen markkinoinnin nykytila pk-yrityksissä
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia digitaalista markkinointia ja kyselytutki-muksen avulla selvittää, miten sitä hyödynnetään Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan ja Pirkanmaan maakuntien pk-yrityksissä.
Opinnäytetyön ...
The Key Performance Indicators of Influencer Marketing
(2019)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on otettu käyttöön yritysten toimesta, jotka haluavat markkinoida kohderyhmilleen sitouttavalla ja luotettavalla tavalla. Kuitenkin vain pienellä osalla näistä, sosiaalisen median ...
Strategian jalkauttaminen : Case:Yritys X
(2019)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona yritykselle, joka toimii kiinteistö- ja rakennusalalla. Yritys X päivitti strategiansa syksyllä 2018 ja tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, onko Yritys X onnistunut jalkauttamaan ...
Sosiaalisen median strategian merkitys urheiluseuroissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tamperelaisten urheiluseurojen sosiaalisen
median käyttämistä markkinointikanavana. Tutkimuksessa oli tarkoituksena sel
vittää miten ja mitä kanavia urheiluseurat käyttävät sekä ...
Bränditutkimus: Case LKV Muhonen
(2020)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana on kiinteistönvälitykseen erikoistunut yritys LKV Muhonen. Tutkimuksen kohteena on Vaasan alueen kuluttajat. Tutkimuksessa on tarkoitus selvittää, millaiseksi Vaasan alueen kuluttajat ...
Henkilöstöjohtaminen Yrityksen Markkinoinnin tukena ; Case Porin Leipä Oy
(2019)
Tutkimuksen aihe käsittelee toimeksiantajayrityksen henkilöstöjohtamista sosiaalisen median markkinoinnin tukena. Toimeksiantajayritys toimii leipomoalalla Porissa, ja on Satakunnan suurin leipomo. Tutkimuksessa selvitettiin, ...