Haku
Viitteet 1-10 / 11
Kosmetiikan markkinointi poikkeusaikana : Case Oriflame
(2021)
Olen ollut kahdeksan vuotta mukana Oriflamen toiminnassa. Kun kotikutsuja ei ole voinut järjestää poikkeusaikana niin oli mielenkiintoista nähdä, miten se on vaikuttanut tuotteiden myyntiin. Opinnäytetyöni aiheena on ...
Automyyjien haasteet B2C-kaupankäynnissä
(2020)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona Rinta-Joupin Autoliikkeen Tervajoen toimipisteelle. Tutkimuiksen tavoitteena on selvittää Rinta-Joupin Autoliikkeen Tervajoen pisteen automyyjien päivittäisiä haasteita B2C-kaupankäynnissä. ...
Itsepalveluasioinnin analysointi ja kehittäminen jäteasemilla : case Rosk’n Roll
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Rosk’n Rollin itsepalveluasiointiin jäteasemilla sekä vaarallisen jätteen automaattikonteilla. Asiakastyytyväisyyden selvittämiseksi luotiin asiakaskysely, ...
Asiakastyytyväisyys tutkimus : Case Koskenkorvan Urheilijat
(2022)
Tämä tutkimus tehdään Koskenkorvan Urheilijoille, joka on urheiluseura Ilmajoella Koskenkorvan kylässä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, mitä katsojat odottavat ottelutapahtumalta ja kerätä tietoa sosiaalisesta mediasta ...
Markkinointisuunnitelma Case: Nuuca Line
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Pohjanmaalla toimiva henkilökuljetus yritys Nuuca Line. Työn tarkoituksena on laatia yrittäjälle markkinointisuunnitelma. Työn tavoitteena on luoda toimeksiantajalle kattava opas markkinoinnin ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona vaasalaiselle naisten pesäpallojoukkueelle, Mailattarille. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka joukkue voisi sisällöntuottamisella sosiaalisessa mediassa saavuttaa lisää ...
Maatilamatkailu: Lemettilän tilan markkinointi tulevaisuudessa
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Keski-Suomessa toimiva maatilamatkailualan yritys, Lemettilän Tila. Opinnäytetyön tarkoituksena on laatia markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle. Tavoitteena on identifioida ne ...
Miesten ostopäätökseen vaikuttavat tekijät kihlasormusmarkkinoilla
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää miesten ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä kihlasormusmarkkinoilla. Tutkimus toteutettiin toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimi vaasalainen kultasepänliike Salkari ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: case Iittala & co Vaasa
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Iittala & co Vaasan myymälälle. Tavoitteena oli selvittää, kuinka saada lisättyä kuluttajien tietoisuutta Fiskarsin pannuhuoltopalvelusta. Pannuhuolto on vuonna 2021 käyttöönotettu ...
Hakkuupäiden ja mittalaitteen tuotekehitystarpeiden selvitys eri markkina-alueilla
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää Logsetin valmistamien irtohakkuupäiden ja ja mittalaitteen tuotekehitystarpeita heidän päämarkkina-alueillansa. Tarkoituksena on kerätä jälleenmyyjiltä ja asiakkailta tietoa heidän ...