Haku
Viitteet 1-10 / 34
Sosiaalisen median markkinointi: case Sakea
(2020)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on tuore, mutta vahvasti kasvussa oleva, tehokkaaksi koettu markkinoinnin haara. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointipalveluita ...
The Key Performance Indicators of Influencer Marketing
(2019)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on otettu käyttöön yritysten toimesta, jotka haluavat markkinoida kohderyhmilleen sitouttavalla ja luotettavalla tavalla. Kuitenkin vain pienellä osalla näistä, sosiaalisen median ...
Sosiaalisen median strategian merkitys urheiluseuroissa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tamperelaisten urheiluseurojen sosiaalisen
median käyttämistä markkinointikanavana. Tutkimuksessa oli tarkoituksena sel
vittää miten ja mitä kanavia urheiluseurat käyttävät sekä ...
Henkilöstöjohtaminen Yrityksen Markkinoinnin tukena ; Case Porin Leipä Oy
(2019)
Tutkimuksen aihe käsittelee toimeksiantajayrityksen henkilöstöjohtamista sosiaalisen median markkinoinnin tukena. Toimeksiantajayritys toimii leipomoalalla Porissa, ja on Satakunnan suurin leipomo. Tutkimuksessa selvitettiin, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: Case Vaasa Festival
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajan toimi tapahtuma-alan yritys Nordic Live Productions, joka järjestää muun muassa Vaasa Festival festivaalin. Tapahtumamarkkinoinnissa sosiaalisella medialla on suuri rooli, sillä se on usein ...
Ulkoisen viestinnän kehittäminen digitaalisissa kanavissa: Case FysioX
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutki, mitä odotuksia asiakkailla on yrityksen ulkoisesta
viestinnästä ja kuinka se toteutui kohdeyrityksessä. Tavoitteena oli löytää ne asiat ja keinot, joilla voidaan vastata asiakkaiden odotuksiin. ...
Bränditutkimus : Case NAJS Lifestyle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on vaasalainen vaateyritys NAJS Lifestyle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakkaiden mielikuvia NAJS Lifestylen brändistä ja sen tuotteista. Tavoitteena on selvittää myös, miten ...
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle CAR CARE - Vaasa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä ja analysoida tietoa pienyrityksen CAR CARE – Vaasan markkinoinnista, asiakkaista, asiakashankinnasta sekä luoda heille räätälöity markkinointisuunnitelma saamamme tiedon avulla. ...
Markkinointisuunnitelma Case HevosOnni
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma toimeksiantona hevostarvikkeiden verkkokaupalle. Markkinointisuunnitelman avulla haluttiin lisätä yrityksen brändin tunnettavuutta sosiaalisessa mediassa, ...
Sosiaalisen myynnin vaikutus liidien määrään B2B-markkinoilla
(2021)
Opinnäytetyössä käydään läpi sosiaalisen myynnin vaikutusta liidien määrään business to business – markkinoilla sekä käsitellään sosiaalista mediaa ja sen vaikutusta ostokäyttäytymiseen yritysten välisissä kaupoissa.