Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma : Case Mökkiavain
(2019)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona mökinvälityspalvelu Mökkiavaimelle. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää millaista sisältöä sosiaalisen median kanaviin pitäisi lisätä, jotta saadaan lisää seuraajia. Lisäksi selvitetään ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus kuluttajan kansainvälisiin ostopäätöksiin
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta kuluttajien kansainvälisiin ostopäätöksiin. Työn tavoitteena on tutkia kattavasti kyselyn avulla, miten erilaiset tekijät vaikuttavat kuluttajien ...
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen Suomessa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tutki TikTokin vaikutusta nuorten 16–24- vuotiaiden naisten ostokäyttäytymiseen. Työn tutkimusongelmana toimi halu saada tietää TikTokin vaikutuksesta nuorten naisten ostokäyttäytymiseen sekä impulssiostamiseen ...