Haku
Viitteet 1-9 / 9
Sosiaalisen median markkinointi: case Sakea
(2020)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on tuore, mutta vahvasti kasvussa oleva, tehokkaaksi koettu markkinoinnin haara. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointipalveluita ...
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle CAR CARE - Vaasa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä ja analysoida tietoa pienyrityksen CAR CARE – Vaasan markkinoinnista, asiakkaista, asiakashankinnasta sekä luoda heille räätälöity markkinointisuunnitelma saamamme tiedon avulla. ...
Miten Vaasan ammattikorkeakouluun saadaan insinööriopiskelijoita eri puolelta Suomea?
(2021)
Tutkimuksessa tarkoituksena oli lähteä ratkaisemaan, miten Vaasan ammattikorkeakouluun saataisiin lisää insinööriopiskelijoita yli 100:n kilometrin päästä Vaasasta. Tutkimuksessa haastateltiin Vaasan ammattikorkeakoulun ...
Nuorten näkemys Instagram-markkinoinnista
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Instagramissa päivittäin tapahtuvaa markkinointia
sekä sitä, miten nuoret aikuiset kokevat sen. Tavoitteena on tutkia, miten 18–25-vuotiaat nuoret aikuiset kokevat kohtaamansa markkinoinnin ...
Turnausmainos: case FC Sport Vaasa
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi vuonna 2013 perustettu vaasalainen jalkapalloseura FC Sport Vaasa, joka on yksi Suomen suurimmista tyttöjalkapalloon erikoistuneista urheiluseuroista. Seura tarjoaa elämän pituisia ...
Markkinointisuunnitelma Case: Nuuca Line
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Pohjanmaalla toimiva henkilökuljetus yritys Nuuca Line. Työn tarkoituksena on laatia yrittäjälle markkinointisuunnitelma. Työn tavoitteena on luoda toimeksiantajalle kattava opas markkinoinnin ...
Bränditutkimus WAW Wellness Planet -kuntosalille
(2022)
Tämä bränditutkimus toteutettiin WAW Wellness Planetille. WAW Wellness Planet on vaasalainen kuntosali, joka on suunnattu naisille. Yritys tarjoaa hyvinvointi- ja liikuntapalveluita asiakkailleen. Tässä tutkimuksessa otetaan ...
Maatilamatkailu: Lemettilän tilan markkinointi tulevaisuudessa
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Keski-Suomessa toimiva maatilamatkailualan yritys, Lemettilän Tila. Opinnäytetyön tarkoituksena on laatia markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle. Tavoitteena on identifioida ne ...
Miten vaikuttajamarkkinointia käytetään pyramidihuijausten levittämisessä?
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia vaikuttajamarkkinoinnin merkitystä pyramidihuijausten leviämisessä. Halusin saada selville, onko sosiaalisen median ja sosiaalista mediaa paljon käyttävien henkilöiden vaikutus näkyvissä ...