Haku
Viitteet 1-7 / 7
Kaupallisten yhteistöiden toteutus sivutyönä
(2022)
Tämä opinnäytetyö tutki sosiaalisen median vaikuttajien näkökulmasta tarkasteltuna vaikuttajamarkkinoinnin toteuttamista sivutyönä. Työn tavoitteena oli saavuttaa konkreettinen ja kattava kuva siitä, mitä vaikuttajamarkkinoinnin ...
Nuorten näkemys Instagram-markkinoinnista
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Instagramissa päivittäin tapahtuvaa markkinointia
sekä sitä, miten nuoret aikuiset kokevat sen. Tavoitteena on tutkia, miten 18–25-vuotiaat nuoret aikuiset kokevat kohtaamansa markkinoinnin ...
Vaikuttajan vastuu ja rooli sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitkä ovat vaikuttajan vastuut ja roolit sosiaalisessa mediassa sekä markkinoinnissa. Tutkimuksessa pohditaan myös, mitä vaikuttajamarkkinointi on.
Tutkimuksen teoreettinen ...
Uuden tuoteperheen lanseeraaminen Ruotsin markkinoille
(2023)
Markkinointi on yksi peruskulmakivistä uutta tuoteperhettä lanseeratessa. Kansainvälisillä markkinoilla markkinointi kohdistuu mahdollisesti yritykselle täysin uuteen kulttuuriin, jolloin kohderyhmä on vieras. Tällä ...
Miten vaikuttajamarkkinointia käytetään pyramidihuijausten levittämisessä?
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia vaikuttajamarkkinoinnin merkitystä pyramidihuijausten leviämisessä. Halusin saada selville, onko sosiaalisen median ja sosiaalista mediaa paljon käyttävien henkilöiden vaikutus näkyvissä ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus kuluttajan kansainvälisiin ostopäätöksiin
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta kuluttajien kansainvälisiin ostopäätöksiin. Työn tavoitteena on tutkia kattavasti kyselyn avulla, miten erilaiset tekijät vaikuttavat kuluttajien ...
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen Suomessa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tutki TikTokin vaikutusta nuorten 16–24- vuotiaiden naisten ostokäyttäytymiseen. Työn tutkimusongelmana toimi halu saada tietää TikTokin vaikutuksesta nuorten naisten ostokäyttäytymiseen sekä impulssiostamiseen ...