Haku
Viitteet 1-6 / 6
Ulkoisen viestinnän kehittäminen digitaalisissa kanavissa: Case FysioX
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutki, mitä odotuksia asiakkailla on yrityksen ulkoisesta
viestinnästä ja kuinka se toteutui kohdeyrityksessä. Tavoitteena oli löytää ne asiat ja keinot, joilla voidaan vastata asiakkaiden odotuksiin. ...
Bränditutkimus : Case NAJS Lifestyle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on vaasalainen vaateyritys NAJS Lifestyle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakkaiden mielikuvia NAJS Lifestylen brändistä ja sen tuotteista. Tavoitteena on selvittää myös, miten ...
Sosiaalisen myynnin vaikutus liidien määrään B2B-markkinoilla
(2021)
Opinnäytetyössä käydään läpi sosiaalisen myynnin vaikutusta liidien määrään business to business – markkinoilla sekä käsitellään sosiaalista mediaa ja sen vaikutusta ostokäyttäytymiseen yritysten välisissä kaupoissa.
Miten Vaasan ammattikorkeakouluun saadaan insinööriopiskelijoita eri puolelta Suomea?
(2021)
Tutkimuksessa tarkoituksena oli lähteä ratkaisemaan, miten Vaasan ammattikorkeakouluun saataisiin lisää insinööriopiskelijoita yli 100:n kilometrin päästä Vaasasta. Tutkimuksessa haastateltiin Vaasan ammattikorkeakoulun ...
Markkinointiviestinnän kehityssuunnitelma sopimuspalokunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutkii markkinointiviestinnällisestä näkökulmasta tarkasteltuna sopimuspalokuntatoiminnan kehitys mahdollisuuksia. Työn tavoitteena oli saada vastauksia viestinnällisiin kysymyksiin, joiden avulla ...
Uusasiakashankinnan kehittäminen sosiaalisen median sisältömarkkinoinnin avulla : Case Hoop Hair & Beauty
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona vaasalaiselle Hoop Hair & Beauty nimiselle parturi-kampaamolle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miten yritys voi kehittää uusasiakashankintaa sosiaalisen median sisältömarkkinoinnin ...