Haku
Viitteet 1-10 / 17
Asiakashankinnan kehittäminen sosiaalisessa mediassa sisältömarkkinoinnin avulla
(2022)
Tämä tutkimus tutkii asiakashankinnan kehittämistä sosiaalisessa mediassa sisältömarkkinoinnin avulla. Tavoitteena tutkimuksessa on pyrkiä löytämään sisältömarkkinoinnin eri keinoja, joiden avulla yritys pystyy kehittämään ...
Using LinkedIn as a Recruiting Tool in Finland
(2022)
Today, the image of the employer plays a bigger role in attracting employees and many companies use social media to share content related to their work and open job vacancies. The use of social media in recruitment has ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Case: Intersport Wasasport
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona vaasalaiselle urheilutavaraliike Intersport Wasasportille. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yritys pystyisi lisäämään näkyvyyttä sekä vahvistamaan brändiään hyödyntäen ...
Kaupallisten yhteistöiden toteutus sivutyönä
(2022)
Tämä opinnäytetyö tutki sosiaalisen median vaikuttajien näkökulmasta tarkasteltuna vaikuttajamarkkinoinnin toteuttamista sivutyönä. Työn tavoitteena oli saavuttaa konkreettinen ja kattava kuva siitä, mitä vaikuttajamarkkinoinnin ...
Asiakastyytyväisyys tutkimus : Case Koskenkorvan Urheilijat
(2022)
Tämä tutkimus tehdään Koskenkorvan Urheilijoille, joka on urheiluseura Ilmajoella Koskenkorvan kylässä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, mitä katsojat odottavat ottelutapahtumalta ja kerätä tietoa sosiaalisesta mediasta ...
Nuorten näkemys Instagram-markkinoinnista
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Instagramissa päivittäin tapahtuvaa markkinointia
sekä sitä, miten nuoret aikuiset kokevat sen. Tavoitteena on tutkia, miten 18–25-vuotiaat nuoret aikuiset kokevat kohtaamansa markkinoinnin ...
Turnausmainos: case FC Sport Vaasa
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi vuonna 2013 perustettu vaasalainen jalkapalloseura FC Sport Vaasa, joka on yksi Suomen suurimmista tyttöjalkapalloon erikoistuneista urheiluseuroista. Seura tarjoaa elämän pituisia ...
Markkinointisuunnitelma Case: Nuuca Line
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Pohjanmaalla toimiva henkilökuljetus yritys Nuuca Line. Työn tarkoituksena on laatia yrittäjälle markkinointisuunnitelma. Työn tavoitteena on luoda toimeksiantajalle kattava opas markkinoinnin ...
Markkinointiviestinnän tavoittavuus sosiaalisessa mediassa : case Vaasan Minimani
(2022)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajan, Vaasan Minimanin asiakkaiden viestintätottumuksia sekä selvittää, miten Vaasan Minimanin markkinointiviestintä tavoittaa asiakkaat sosiaalisessa mediassa tällä ...
Vaikuttajan vastuu ja rooli sosiaalisessa mediassa
(2022)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitkä ovat vaikuttajan vastuut ja roolit sosiaalisessa mediassa sekä markkinoinnissa. Tutkimuksessa pohditaan myös, mitä vaikuttajamarkkinointi on.
Tutkimuksen teoreettinen ...