Haku
Viitteet 1-10 / 18
Customer Satisfaction in the Provided Services : Case Student Union of Vaasa University of Applied Sciences, VAMOK
(2019)
Opiskelijakunnat ovat suomalaisissa ammattikorkeakouluissa lainmäärittämiä palvelun tarjoajia. Tämä opinnäytetyö tutkii Vaasan ammattikorkeakoulun kansainvälisten tutkinto-opiskelijoiden tyytyväisyyttä Vaasan ammattikorkeakoulun ...
Verkkokaupan kasvun vaikutukset asiakastyytyväisyyteen kuljetusliikkeessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on ”Verkkokaupan kasvun vaikutukset asiakastyytyväisyyteen kuljetusliikkeessä”. Toimeksiantaja on eräs Pohjoismaissa toimiva logistiikkayritys. Tutkimuksessa perehdytään kuluttajien ostokäyttäytymiseen ...
Tehostetun palveluasumisen kehittäminen : Kysely Kuntayhtymä Kaksineuvoisen Kauhavan kaupungin alueen tehostettujen palveluasumisyksiköiden asukkaiden lähiomasille
(2019)
Opinnäytetyön tilaajaorganisaatio oli Kuntayhtymä Kaksineuvoinen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kuntayhtymä Kaksineuvoisen tehostettujen palveluasumisyksiköiden asukkaiden omaisten kokemuksia, mielipiteitä ja ...
Customer Satisfaction Survey: Case 4Business Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää audiovisuaalisen toteutuksen alalla toimivan 4Business Oy:n asiakastyytyväisyyttä. 4Business on toimittanut monta mittavaa toteutusta eri asiakkaillensa, mutta yhtäkään asiakastyy ...
Asiakastyytyväisyystutkimus palvelun laadusta; Case New Yorker Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys sekä asiakkaan kokemus
palvelun laadusta New Yorker -myymälöissä. Liike tarjoaa sekä miehille että naisille vaatteita ja asusteita nykymuodin mukaan. Opinnäytetyön ...
Asiakastyytyväisyyskysely Vaasan Senioripalvelu Oy:n hoivapalveluiden asiakkaille
(2020)
Tässä tutkimuksessa käsitellään Vaasan Senioripalvelu Oy:n hoivapalveluasiakkaiden tyytyväisyyttä. Toimeksianto suoritettiin paperisilla kyselylomakkeilla. Tavoitteena tutkimuksella on saada tietoa, jota yritys voi hyödyntää ...
Asiakaspalvelun kehittäminen: Case Hitachi ABB Power Grids
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli osa Hitachi ABB Power Gridsin asiakaspalvelun kehittämisprojektia. Toimeksiantaja yrityksen tavoitteena oli löytää yrityksen Front End Sales (FES) -tiimin tuottamasta asiakaspalvelusta kehityskohteita ...
Asiakastyytyväisyys & Laatu
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys kuntosalin laatuun kokonaisuutena. Tutkimuksessa luotiin kyselylomaketta hyödyntäen kattava katselmus asiakkaiden näkemykseen yrityksen laadusta, mitkä olivat ...
Itsepalveluasioinnin analysointi ja kehittäminen jäteasemilla : case Rosk’n Roll
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Rosk’n Rollin itsepalveluasiointiin jäteasemilla sekä vaarallisen jätteen automaattikonteilla. Asiakastyytyväisyyden selvittämiseksi luotiin asiakaskysely, ...
Asiakastyytyväisyys tutkimus : Case Koskenkorvan Urheilijat
(2022)
Tämä tutkimus tehdään Koskenkorvan Urheilijoille, joka on urheiluseura Ilmajoella Koskenkorvan kylässä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, mitä katsojat odottavat ottelutapahtumalta ja kerätä tietoa sosiaalisesta mediasta ...