Haku
Viitteet 1-10 / 28
Markkinointisuunnitelma Lapin matkailuun
(2019)
Tutkimus toteutetaan yritykselle Pohjanmaan Lomakolmio Oy. Yrityksen toimialana on mökkivuokraus Levillä. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää erilaisten Lapin matkailun harrasteryhmien ostokäyttäytymistä, sekä ...
Imagotutkimus Case: LUMI Accessories
(2019)
Tämän tutkimuksen aiheena on selvittää Lumin asiakkaiden mielikuva yrityksestä ja heidän ostokäyttäytymisensä brändiä kohtaan. Toimeksiantaja on yksi Suomen johtavista nahka-asustevalmistajista maailmanlaajuisesti.
Työn ...
Sosiaalisen median kehittäminen Instagramissa ja Facebookissa : Kehittämistutkimus Vepsäläinen Vaasa
(2020)
Tutkimuksen kohdeyritykseksi on valittu huonekalu- ja sisustussuunnitteluliike Vepsäläinen ja yrityksestä tehtävät sosiaalisen median haastattelut on rajattu Vaasan Vepsäläiseen. Tarkoituksena on pohtia tapoja kehittää ja ...
Seuraajamäärän kasvattaminen sosiaalisessa mediassa: Case Raumanmeren Juhannus ja Iskelmä Festivaali
(2019)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana on Suomen suurin tapahtumajärjestäjä Nelonen Media Live Oy. Tutkimuksen kohteina ovat Raumanmeren Juhannus ja Iskelmä Festivaali. Tavoitteena on kasvattaa näiden kahden festivaalin ...
Bränditutkimus : Vaasan kaupungin uusi visuaalinen ilme
(2019)
Tämän tutkimuksen toimeksiantajana on Vaasan kaupunki. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää miten uudistettu visuaalinen ilme vahvistaa jo olemassa olevaa brändinäkyvyyttä sekä sitä onko muutos ollut onnistunut asiakkaiden ...
Bränditutkimus : Case NAJS Lifestyle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on vaasalainen vaateyritys NAJS Lifestyle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakkaiden mielikuvia NAJS Lifestylen brändistä ja sen tuotteista. Tavoitteena on selvittää myös, miten ...
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma : Case Mökkiavain
(2019)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona mökinvälityspalvelu Mökkiavaimelle. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää millaista sisältöä sosiaalisen median kanaviin pitäisi lisätä, jotta saadaan lisää seuraajia. Lisäksi selvitetään ...
Markkinointisuunnitelma: Case Pohjanmaan Expo Oy - Edu+Job -tapahtuma
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Pohjanmaan Expo Oy:lle. Tutkimuksen tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma, jonka avulla yritys saa kasvatettua Edu+Job -tapahtuman näkyvyyttä ja houkuttelevuutta. Markkinointis ...
Markkinointisuunnitelma Case HevosOnni
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma toimeksiantona hevostarvikkeiden verkkokaupalle. Markkinointisuunnitelman avulla haluttiin lisätä yrityksen brändin tunnettavuutta sosiaalisessa mediassa, ...
Elektroninen urheilu osana yritysten markkinointiviestintää
(2021)
Elektroninen urheilu on tällä hetkellä hyvin nopeasti kasvava ala ja onkin ennustettu, että elektroninen urheilu voisi mahdollisesti ohittaa perinteisen urheiluteollisuuden vuosikymmenen loppuun mennessä. Tämä opinnäytetyö ...