Haku
Viitteet 1-6 / 6
RAI-arviointi osana Vaasan kaupungin kotihoidon uusien asiakkaiden palvelutarpeen arviointiprosessia
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvailla kartoitustiimin henkilökunnan kokemuksia RAI-järjestelmän käytöstä Vaasan kaupungin kotihoidossa. Tavoitteena oli kartoittaa kartoitustiimin henkilökunnan kokemuksia ...
Asiakas/potilaspalauteprosessin kehittäminen terveyspalveluiden laatutyössä
(2020)
Asiakaslähtöisyys on yksi Vaasan kaupungin Terveyspalveluiden arvoista. Tämä opinnäytetyönä tehty kehittämistyö liittyi osana Vaasan kaupungin Terveyspalveluiden SHQS-laatutunnustuksen tavoitteluun asiakas/potilaspalaute ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen verkkokaupan konseptoinnissa: Case Kirpputori Tarina Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitä asioita pitää ottaa huomioon verkkokauppaa suunniteltaessa.
Kehittämistyön kohteena on verkkokaupan suunnittelu Kirpputori Tarina Oy:lle. Tavoitteena on konseptoida ...
Tuotteen teknisten ja kaupallisten näkökulmien yhdistäminen
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin yritykselle, joka suunnittelee ja tarjoaa koneita ja järjestelmiä ohutlevyn valmistukseen. Työssä tutkittiin tuotetietoa eri näkökulmista, jotta löydettäisiin tapoja yhtenäistää tuoteinformaatiota ...
Septoplastia ja FESS polikliinisina toimenpiteinä
(2022)
Organisaatioissa suunnitellaan ja toteutetaan jatkuvasti erilaisia muutoksia, jotka ovat projektimuotoisia tai voivat koskea koko organisaation toimintaa. Muutoksen etenemisessä ja johtamisessa voidaan erottaa erilaisia ...
Työterveyden PK-asiakkuuden johtaminen ja kehittäminen: kehitysideoita työterveyden PK-asiakkuudenhoidon käsikirjaan
(2022)
Terveystalo on kehittänyt pienten ja keskisuurien työterveysasiakkuuksien hoitamiseen tarkoitetun PK-asiakkuudenhoidon käsikirjan. Käsikirjan tarkoitus on selkiyttää työterveyden ydinprosesseja moniammatillisessa työyhteisössä ...