Haku
Viitteet 1-4 / 4
Reklamaatiotiedon kerääminen ja käsittely
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2009)
Reklamaatioiden hoito on yksi haasteellisimmista osa-alueista ja tutkimuksia tästä aiheesta on tehty vähän. Huonosti hoidettu asiakaspalaute tuo yritykselle negatiivista mainetta. Reklamaatio voi tapahtua missä tahansa ...
Ehkäisevän päihdehoitotyön toimintamallien kehittäminen Kuntayhtymä Kaksineuvoisen neuvolaan sekä koulu- ja opiskeluterveydenhuoltoon
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2009)
Kehittämistehtävän tarkoituksena oli parantaa ehkäisevän päihdehoitotyön laatua Kuntayhtymä Kaksineuvoisen neuvoloissa sekä koulu- ja opiskeluterveydenhuollossa.
Kehittämistehtävässä sovellettiin toimintatutkimusstrategiaa. ...
Hoitotyön suulliset raportointikäytännöt keuhkosairauksien sekä yleiskirurgian ja traumatologian vuodeosastoilla Seinäjoen keskussairaalassa
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämä tutkimus oli Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin hallinnoiman hoitotyön suullisten raportointikäytäntöjen kehittämishankkeen alkukartoitustutkimus. Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa konservatiivisten ja ...
Determination of Sound Power Levels using Sound Intensity
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2009)
This thesis is a study in the determination of sound power levels of noise sources by using the sound intensity method. The sound intensity method is suitable when the measurements are carried out in field conditions where ...