Haku
Viitteet 1-10 / 15
Kohtaa kokemukseni #äläleimaa : Somekampanja mielenterveysstigman vähentämiseksi
(2020)
Melkein joka toinen mielenterveyden haasteita kohtaava kokee stigmaa. Kun ihminen stigmatisoituu, häneen kohdistuu vääriä uskomuksia, asenteita, ennakkoluuloja sekä syrjintää. Stigma saa henkilön tuntemaan häpeää, ahdistusta ...
Sosiaalisen median markkinointi: case Sakea
(2020)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on tuore, mutta vahvasti kasvussa oleva, tehokkaaksi koettu markkinoinnin haara. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointipalveluita ...
Sosiaalinen media henkilöstöhankinnan työkaluna
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Suomen suurimman henkilöstöpalveluyrityksen sisällä toimiva yhtiö. Toimeksiantaja on teollisuuden johtava rekrytointi- ja henkilöstövuokrauspalveluiden toimittaja. Tutkimuksen tarkoitus on ...
Pankkien digitaalisen markkinointiviestinnän kartoitus ja kehittäminen nuorten aikuisten näkökulmasta
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan nuorten aikuisten kokemuksia pankin digitaalisesta markkinointiviestinnästä. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää miten nuoret vastaanottavat pankkien digitaalista markkinointiviestintää, ...
Sosiaalisen median kehittäminen Instagramissa ja Facebookissa : Kehittämistutkimus Vepsäläinen Vaasa
(2020)
Tutkimuksen kohdeyritykseksi on valittu huonekalu- ja sisustussuunnitteluliike Vepsäläinen ja yrityksestä tehtävät sosiaalisen median haastattelut on rajattu Vaasan Vepsäläiseen. Tarkoituksena on pohtia tapoja kehittää ja ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: Case Vaasa Festival
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajan toimi tapahtuma-alan yritys Nordic Live Productions, joka järjestää muun muassa Vaasa Festival festivaalin. Tapahtumamarkkinoinnissa sosiaalisella medialla on suuri rooli, sillä se on usein ...
Ulkoisen viestinnän kehittäminen digitaalisissa kanavissa: Case FysioX
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutki, mitä odotuksia asiakkailla on yrityksen ulkoisesta
viestinnästä ja kuinka se toteutui kohdeyrityksessä. Tavoitteena oli löytää ne asiat ja keinot, joilla voidaan vastata asiakkaiden odotuksiin. ...
Bränditutkimus : Case NAJS Lifestyle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on vaasalainen vaateyritys NAJS Lifestyle. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää asiakkaiden mielikuvia NAJS Lifestylen brändistä ja sen tuotteista. Tavoitteena on selvittää myös, miten ...
Sosiaalinen media ja yksityisyys
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee sosiaalista mediaa muutamasta eri näkökulmasta. Ensimmäisessä luvussa esitellään internetin käytetyimmät sosiaalisen median sivustot – Facebook, Instagram, Twitter ja YouTube. Seuraavassa luvussa ...
Sosiaalisen median vaikutukset nuorten mielen hyvinvointiin : Kirjallisuuskatsaus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia minkälaisia myönteisiä ja kielteisiä vaikutuksia sosiaalisella medialla on nuorten hyvinvointiin.
Teoriaa haettiin opinnäytetyöhön hoitotieteellisistä tietokannoista ja ...