Haku
Viitteet 1-8 / 8
18-25-vuotiaiden ostopäätökseen vaikuttavat tekijät pankkipalveluita valittaessa
(2019)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona Kyrönmaan Osuuspankille, joka on yksi
POP Pankkiliittoon kuuluva ja itsenäisesti toimiva POP Pankki.
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää 18–25-vuotiaiden kuluttajien ...
Markkinointisuunnitelma Lapin matkailuun
(2019)
Tutkimus toteutetaan yritykselle Pohjanmaan Lomakolmio Oy. Yrityksen toimialana on mökkivuokraus Levillä. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää erilaisten Lapin matkailun harrasteryhmien ostokäyttäytymistä, sekä ...
Käytetyn auton ostopäätösprosessi kuluttajan näkökulmasta
(2019)
Opinnäytetyössä käsitellään käytetyn auton ostamista, ostopäätöksen syntymistä sekä siihen vaikuttavia tekijöitä. Työn teoriaosuudessa käsitellään käytetyn auton ostoon liittyviä tekijöitä. Työssä otetaan myös huomioon ...
Opiskelijan osto- ja kuluttajakäyttäytymisen ekologisuus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia Vaasan ammattikorkeakoulun opiskelijoiden osto- ja kuluttajakäyttäytymisen ekologisuutta. Tutkimuksessa selvitetään opiskelijoiden osto- ja kuluttamistottumuksia uusien vaatteiden ...
Verkkokaupan kasvun vaikutukset asiakastyytyväisyyteen kuljetusliikkeessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on ”Verkkokaupan kasvun vaikutukset asiakastyytyväisyyteen kuljetusliikkeessä”. Toimeksiantaja on eräs Pohjoismaissa toimiva logistiikkayritys. Tutkimuksessa perehdytään kuluttajien ostokäyttäytymiseen ...
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma : Case Mökkiavain
(2019)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona mökinvälityspalvelu Mökkiavaimelle. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää millaista sisältöä sosiaalisen median kanaviin pitäisi lisätä, jotta saadaan lisää seuraajia. Lisäksi selvitetään ...
Yrityksen vastuullisuuden vaikutus kuluttajan ostopäätökseen vaatealalla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitkä asiat vaikuttavat kuluttajan ostopäätökseen vaatteita ostaessa, sekä onko vaatealan yritysten vastuullisilla ja ei vastuullisilla toimilla vaikutusta kuluttajan ...
Kuluttajien ostopolkujen analyysi verkkokaupassa
(2020)
Opinnäytetyön aihe on kuluttajien ostopolkujen tutkiminen ja analysoiminen verkkokauppatilanteessa. Tutkimus toteutetaan yritykselle X. Analyysissa tutkitaan kuluttajien putoamista verkkokaupan eri sivuilta ja etsitään ...