KoulutusalaHämeen ammattikorkeakouluLiiketalous, hallinto ja markkinointi
Viitteet 1-20 / 1664
-
25–35-vuotiaiden milleniaalien pankkipalvelut
(2023)Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin, kuinka 25–35-vuotiaiden milleniaalien tarpeet ja pankkien tarjonta kohtaavat. Tutkimuksessa keskityttiin siihen mitä milleniaalit arvostavat pankkisuhteessaan ja minkälaisia palveluita ... -
A customer focused change management journey via customer segmentation
(2020)This thesis covers, with a sample business case, the changes of an established organisation towards a more customer focused management. The change process will use the customer segmentation methodology as a reference point ... -
A Multi-Case Study on Integrated Customer Management : Ewals Cargo Care and Arosci Trading Limited
(2020)Through the research questions, this study explores the different factors that determine how companies effectively manage their customers and relationships. In delivering goods and services, businesses look at various ... -
A Plan on How HAMK Could Establish HAMK Ambassador Programme
(2019)When studying International Business there is seen a great interest and potential in developing the marketing structures within various organizations in Finland and abroad. Focusing in universities such as Häme University ... -
A Quantitative Study of Motivation and Employee Performance in Spartao Oy
(2023)The purpose of this study is to increase understanding about the motivating factors that influence work performance positively or negatively, as well as to identify factors that may satisfy or dissatisfy Spartao Oy employees. ... -
A study on how a change in strategy can help a small-scale business grow into a limited medium/large-scale enterprise
(2020)The aim of the study was to establish how a change of strategy can help a sole proprietor grow into a private limited company. The study was guided by two general objectives which highlighted the factors that shape the ... -
ABC Salaattipöydän konseptointi asiakkaan näkökulmasta
(2022)Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ABC Liikennemyymälässä olevan salaattipöydän konseptia. Konseptin kehitys kohteeksi valittiin Tiiriön Abc Liikennemyymälä. Konseptin kehittämiselle oli tarve, sillä asemalla oli ... -
Achieving Carbon Neutrality in Maritime Industry - Investigating the possibility of complementing reductions by voluntary carbon offsetting with common reed
(2023)The aim of this thesis was to investigate benefits voluntary offsetting can bring to a company and discover if common reed (Phragmites australis) in the form of biochar could fit as a compensation tool to offsetting market. ... -
Adaptation of a digital marketing strategy to attract North American customers
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)Digital marketing has become an integral part of the language schools strategies. Consequently, the massive use of digital channels has created a need to differentiate from the online competition and target leads geographically. ... -
Additional Sales Concept Utilized in a Pharmacy
(2019)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia lisämyynnin teoriaa, sekä kartoittaa kuinka hyödyntää tätä apteekissa tapahtuvassa myyntityössä. Opinnäytetyön teoria osuus painottuu myynnin teoriaan ja esittelee lisämyynnin, ... -
Advanced ways of working introduced due to the COVID-19 pandemic in the marketing services industry. | how did the pandemic give the chance to in-house agencies to flourish?
(2021)The purpose of this study is to show how the global pandemic of COVID-19 encouraged more innovate ways of working to take place in marketing agencies. In addition, the research demonstrates why the hybrid working model is ... -
Advancing Productization of Sauna Culture in Tavastia Region: A case study on wellness tourism in Finland
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia suomalaisen saunan tuotteistamista ja sen edistämistä Kanta-Hämeessä. Matkailutuotteena saunominen kuuluu hyvinvointimatkailun piiriin, joten opinnäytetyö suoritettiin ... -
Affiliate-markkinointi nettikasinopelialalla : Case: ComeOn Group
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoite on esitellä affiliate-markkinointi ja sen hyödyntäminen nettikasinoalalla. Lisäksi tarkastellaan kohdeyrityksen, ComeOn Groupin, affiliate-markkinoinnin nykytilaa ja mahdollisia kehityskohteita. ... -
Aggressiivisia ninjoja vai innovatiivisia tiimipelaajia? : opas HAMKin tekniikan alojen AMK-koulutusten markkinointiin
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten Hämeen ammattikorkeakoulun (HAMK) tekniikan alan AMK-koulutuksia kannattaisi markkinoida naishakijoille. Työn lähtökohtana on, että HAMK haluaa teknisen alan koulutuksiin lisää ... -
Airlines fighting climate change: A comprehensive study on sustainable transformation strategies and initiatives in European airlines.
(2023)The primary objective of this thesis is to analyse the various strategies and initiatives adopted by the airlines in Europe to enhance their sustainability practises and contribute to sustainable transformation of the ... -
Aitoa, samaistuttavaa ja humoristista sisältöä: korkeakoulujen sisällöntuotanto TikTokissa
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia korkeakoulujen sisällöntuotantoa TikTokissa. Tutkimuksessa pyrittiin vastaamaan siihen, miten korkeakoulut voivat hyödyntää TikTokia markkinoinnissa ja mistä tekijöistä hyvä ... -
Aivotyön ergonomian parantaminen Hämeen ammattikorkeakoulussa
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ohjeistus kognitiivisen ergonomian parantamiseen aivotyössä. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Hämeen ammattikorkeakoulun henkilöstöpalvelut. Hämeen ammattikorkeakoulu nimesi ... -
Ajoneuvokohtaisen kustannuslaskentajärjestelmän luominen jätteenkuljetusyritykselle
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi jätteenkuljetuspalveluita tarjoava yritys. Työn tavoitteena oli selvittää mitkä ovat toimeksiantajayrityksen kustannuslajit ja -paikat sekä kuinka yrityksen kustannusten jakaminen ... -
Aktiivisen kaupankävijän työkalut
(2023)Opinnäytetyön aiheena oli tutkia treidaamiseen käytettäviä työkaluja, miksi työkaluja käytetään, miten työkaluja käytetään ja mitkä ovat niiden hyödyt ja haitat. Työkaluiksi valittiin kynttiläkaavio, kolme modernia teknisen ... -
Alkavan yrityksen pankin valintaan vaikuttavat tekijät
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Etelä-Hämeen Osuuspankki, joka on toimialueensa suurimpia pankkeja. Työssä selvitettiin, mitkä tekijät vaikuttavat alkavan yrityksen pankin valintaan. Työssä selvittiin myös, mistä alkavat ...