Haku
Viitteet 1-4 / 4
Mobiilikuittipalvelu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda mobiilisovellus, johon käyttäjä voi luoda kirjautumistunnuksen ja sitä kautta hallinnoida ostoskuittinsa. Työllä ei ole toimeksiantajaa. Sovellus luotiin toimimaan prototyyppinä ...
Creating a game scene in Unity
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda yksinkertainen peliskene ilman pelattavuutta. Peliskenellä oli tarkoitus esitellä lukijalle peliskenen luonnin eri vaiheita ja aiheita, sekä auttaa lukijaa valitsemaan mitkä ...
Digitalisoituminen ja ikääntyvä väestö : Pankki-, ostos-, asiointi- ja ajanvarauspalvelut tietojenkäsittelyn näkökulmasta
(2019)
Palveluiden digitalisoituminen tuottaa ongelmia henkilöille, joilla on huonot tietotekniset valmiudet, heikko oppimiskyky tai -halu tai puutteelliset tietotekniset laitteet. Edellä mainittuja henkilöitä ovat usein ikääntyneet ...
Bitumikatteen elinkaaren pidentäminen
(2019)
TIIVISTELMÄ
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin bitumikermijätteen kierrätystä ja kiertotalouden edistämistä. Työn aiheen valintaan vaikuttivat mielenkiinto bitumikermijätteen kierrätysmahdollisuuksista sekä kutsun saaminen ...